Fandom

Sonic Wiki

Boom Boo

2692strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Boom Boo (ブーブ Būbu?) – duchy, pojawiające się w grach Sonic Adventure 2, Sonic Adventure 2: Battle, Sonic Lost World i Sonic Runners. Są ulepszoną wersją zwykłych duchów Boo.

Opis Edytuj

Wygląd Edytuj

Boom Boo to wielkie białe duchy, z dwoma łapami i kończynami, na kształt nóg. Przybierają trzy formy, zależnie od liczby otrzymanych ciosów. Początkowo posiadają czarne oczy i jakby zszyte usta. Po otrzymaniu pierwszego ciosu, przybierają wygląd powiększonego Boo, z pomarańczowymi oczami i czarnymi zębami. W tej formie zaczynają również wykonywać silne drgania. Po otrzymaniu trzeciego ciosu zamieniają się w zwykłego Boo.

Sonic Adventure 2 Edytuj

Boo można spotkać na poziomach o nawiedzonej tematyce. Są to: Pumpkin Hill, Aquatic Mine, Egg Quarters, Pyramid Cave i Death Chamber. W dużej liczbie zamieszkują ukrytą bazę Eggmana wewnątrz piramidy, gdzie żyją u boku swojego króla: King Boom Boo. Istnieją dwa typy Boo.

Normalnie pojawiają się tylko na poziomie Death Chamber. Na pozostałych poziomach można je spotkać tylko grając w trybie Hard Mode. Mogą być pokonane tylko po otrzymaniu trzech ciosów. Zazwyczaj będą patrolowały pobliski teren, dopóki nie zobaczą gracza. Zaczną wtedy powoli przesuwać się w jego stronę, próbując zadać cios.

Boo Lost World.png

Boom Boo w Sonic Lost World

Sonic Lost World Edytuj

Boom Boo pojawiają się wyłącznie w czwartym akcie poziomu Sky Road, jako niezniszczalne przeszkody. Poruszają się z jednej strony poziomu do drugiej w linii prostej. Zadają obrażenia, jeśli gracz ich dotknie. Pojawiają się tutaj również mniejsze Boo.

Sonic Runners Edytuj

Boom Boo pojawiają się jako dodatkowe zagrożenia, na specjalnym poziomie w Desert Ruins.

Ciekawostki Edytuj

ved
Sonic Adventure 2
ved
Sonic Lost World

Więcej w Fandom

Losowa wiki