FANDOM

<< Poprzedni boss

Sonic 3D Blast: Flickies' Island
Diamond Dust Zone

Następny boss >>

Boss poziomu Diamond Dust Zone to czwarty boss w grze Sonic 3D Blast: Flickies' Island. Walka z nim odbywa się w trzecim akcie tego poziomu.

Przebieg walki Edytuj

Na samym początku gracz ma kilka sekund na przygotowanie się do walki. Po tym, na arenę zlatuje Eggmobile z ośmioma dmuchawami. Są one jego główną bronią podczas walki.

Po tym, Eggmobile zaczyna poruszać się nad areną. Na samym początku walki będzie poruszać się tuż nad gruntem, ale po kilku sekundach się uniesie. Co jakiś czas Eggmobile zatrzyma się na moment i wysunie się tuba, z której wyleci bałwan. Gdy Sonic do niego podejdzie, wybuchnie on.

Po zrzuceniu bałwana, Eggmobile zacznie się zniżać, aby zamrozić Sonica dmuchawami. Wystawia się jednak wtedy na atak. Aby móc go uderzyć, wystarczy, że Sonic przeskoczy nad podmuchami i uderzy w kokpit pojazdu. Po każdym uderzeniu jedna dmuchawa zostaje zniszczona, a Eggmobile porusza się szybciej. Gdy wszystkie osiem dmuchaw (osiem uderzeń) zostanie zniszczone, Eggmobile zaczyna wybuchać i walka kończy się.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki