Boss poziomu Gene Gadget Zone

2642strony na

Sonic 3D Blast: Flickies' Island
Gene Gadget Zone

Następny boss >>

Boss poziomu Gene Gadget Zone to szósty boss w grze Sonic 3D Blast: Flickies' Island. Walka z nim odbywa się w trzecim akcie tego poziomu.

Przebieg walki Edytuj

Walka rozgrywa się na pasie transportowym. Na samym początku gracz ma kilka sekund na przygotowanie się do walki, tj. zebranie pierścieni. Należy uważać, gdyż jest tylko 8 pierścieni i są one na końcu pasa. Po upływie kilku sekund zlatuje Doktor Robotnik. Gdy już znajdzie się na odpowiedniej wysokości, pas rusza, a walka się rozpoczyna.

GeneGadgetBoss1.png

Sonic omijający kolczaste klocki

Doktor Robotnik lata nad pasem w linii prostej w lewą i prawą stronę. Walka składa się z dwóch elementów. Najpierw po pasie suną kolczaste, prostokątne klocki, które należy omijać. Po paru sekundach Doktor Robotnik zniża się i wystrzeliwuje kilka rakietek. Gdy już to uczyni, unosi się z powrotem i całość się powtarza. Jeżeli gracz nie będzie się poruszać, pas wrzuci go na kolce, które znajdują się na końcu. Tam też niszczone są kolczaste klocki.

Aby uderzyć Eggmobile, gracz musi unikać klocków i znaleźć się w jednej linii z pojazdem, gdy ten się będzie zniżać. Gdy będzie już strzelać rakietkami, należy po prostu skoczyć na pojazd.

Z każdym uderzeniem ataki będą się nasilać i staną się szybsze: produkowanych będzie więcej kolczastych paneli, a Robotnik będzie strzelać więcej rakietek z większą częstotliwością. Po ośmiu uderzeniach, pas zatrzyma się, a Eggmobile zacznie wybuchać i odleci.