Boss poziomu Green Grove Zone

2692strony na

Sonic 3D Blast: Flickies' Island
Green Grove Zone

Następny boss >>

Boss poziomu Green Grove Zone jest pierwszym bossem w grze Sonic 3D Blast: Flickies' Island. Gracz walczy z nim w trzecim akcie tego poziomu.

Przebieg walki Edytuj

Na samym początku, gracz ma kilka sekund aby zebrać pierścienie. Na arenie znajdują się cztery grupy pierścieni. Należy używać ich rozważnie i nie brać wszystkich na raz, gdyż nie odnawiają się one. Po upływie czasu, Doktor Robotnik zlatuje na arenę.

Po chwili leci on w kierunku Sonica i gdy będzie blisko, zrzuci kulę, która zacznie się odbijać. Należy przed nią uciekać. Nie można jednak stać bezczynnie, gdyż kula nie odbija się bezwładnie, ale porusza się w kierunku Sonica.

Po pięciu odbiciach, kula zatrzyma się i Robotnik do niej podleci. Gdy się już nad nią znajdzie, opadnie, aby ją podnieść. Wtedy jest narażony na atak. Aby go uderzyć, gracz musi skoczyć prosto na Eggmobile. Uderzenie sygnalizowane jest odpowiednim odgłosem oraz migotaniem Eggmobilu.

Gdy Robotnik podniesie kulę, uniesie się z powrotem i atak się powtórzy. Walka kończy się, gdy Eggmobile zostanie uderzony pięciokrotnie. Wtedy, wybuchając, odleci z areny.

Film Edytuj

Sonic 3D Blast Flickies' Island - Green Grove Zone, Akt 3 (Boss)01:02

Sonic 3D Blast Flickies' Island - Green Grove Zone, Akt 3 (Boss)

Przebieg walki