Boss poziomu Labyrinth Zone

2682strony na

Sonic the Hedgehog (1991)
Eggmobile

Następny boss >>

<< Poprzedni boss

Sonic the Hedgehog 4: Episode I
Eggmobile

Następny boss >>

Boss poziomu Labyrinth Zone – boss pojawiający się w grach Sonic the Hedgehog 2 i Sonic the Hedgehog 4: Episode I.

Opis Edytuj

Sonic the Hedgehog (1991) Edytuj

Walka ma miejsce pod koniec Labyrinth Zone. Sonic nie musi jednak pokonać Eggmana, lecz jednie podążać za nim w korytarzu pnącym się w górę, który jest usiany różnymi przeszkodami w tym statuami ognia czy włóczniami. Największą przeszkodą jednak jest rosnący poziom wody. Nie ma tu pęcherzyków powietrza w związku z czym wystarczy jeden zły ruch by znaleźć się pod wodą i utonąć.

Kiedy Sonic dotrze na samą górę korytarza Eggman odlatuje, a Sonic może zniszczyć kapsułę i zakończyć poziom.

Sonic the Hedgehog 4: Episode I Edytuj

Walka pojawia się ponownie w pierwszym epizodzie Sonic the Hedgehog 4, ale tylko w pierwszej fazie bossa. Eggman przyleci w pobliże gracza i zacznie się śmiać, po czym skieruje się w stronę pnącego się w górę korytarza. Podobnie jak w poprzedniej grze, pojawiają się tutaj włócznie i badniki: Burrobot i Unidus, które utrudniają ściganie bossa. Słupy ognia są tutaj jedynie ozdobą, która nie czyni graczowi żadnej krzywdy. Przez cały czas, w górę będzie unosiła się woda. Również nie ma tutaj pęcherzyków powietrza, w związku z czym łatwo utonąć jeśli nie wydostanie się z korytarza w odpowiednim czasie. Eggmobile może być uderzony przez gracza, ale nie zniszczony przed drugą fazą.

W drugiej fazie, gracz znajdzie się w kwadratowym korytarzu. Eggmobile będzie unosił się w górze i po chwili obie strony pola walki zostaną zablokowane przez kwadratowe słupy. Eggmobile będzie latał tylko w górnej części ekranu, zmieniając co jakiś czas położenie w prawo lub w lewo. Gracz będzie musiał unikać zbliżających się kolumn, które będą wysuwały się z podłogi, ścian, a nawet sufitu w losowym ułożeniu. Eggman będzie zawsze przemieszczał się w to miejsce, które będzie bezpieczne. Gracz musi wykorzystać pojawiające się kolumny do wspinaczki w górę. Aby zadać bossowi obrażenia, należy wskoczyć w Eggmobile. Jeśli postaci nie uda się uniknąć kolumn, to zostanie przez nie zgnieciona. Boss zostanie pokonany po otrzymaniu 4 ciosów. Kwadratowe ściany usuną się z drogi i gracz będzie mógł przejść dalej.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Sonic the Hedgehog (1991)
Sonic 4: Episode I - Faza pierwsza
Sonic 4: Episode I - Faza druga

Filmy Edytuj

Sonic the Hedgehog - Labyrinth Zone boss00:30

Sonic the Hedgehog - Labyrinth Zone boss

Ciekawostki Edytuj

  • W wersji gry na iPoda pojawia się błąd, który powoduje, że w pewnym momencie poziom wody przestaje rosnąć czyniąc walkę dużo łatwiejszą.
  • Pomimo tego, że bossa nie trzeba pokonać, jeśli w Sonic the Hedgehog (1991) uderzy się go 8 razy, to zacznie wybuchać.
  • W Sonic the Hedgehog 4: Episode I, boss może być szybko pokonany, zanim jeszcze walka się zacznie. W drugiej fazie należy stanąć na krawędziach areny, z których po chwili zaczną wyłaniać się w górę ściany. W odpowiednim momencie należy z nich zeskoczyć w stronę Eggmobila i atakować go Homing Attackiem.
ved
Sonic the Hedgehog 4