FANDOM

Boss poziomu Marble Zone − drugi boss w grze Sonic the Hedgehog. Grywalny jest w trzecim akcie poziomu.

Opis Edytuj

Boss poziomu Marble Zone to zwykły Egg Mobile z doczepioną tubą. Poza tym elementem, nie różni się on od podstawowego pojazdu Eggmana.

Boss Edytuj

Walka rozgrywa się na dwóch platformach rozdzielonych zbiornikiem lawy. Ze zbiornika co jakiś czas wyskakują kule ognia, które mają utrudniać poruszanie się między platformami.

Na początku walki, Eggman wleci z prawej strony. Zatrzyma się na chwilę nad środkiem prawej platformy po czym poleci w lewą stronę areny, zataczając łagodny łuk. Gdy doleci do lewej krawędzi, nad środkiem lewej platformy, zatrzyma się i zrzuci kulę ognia na platformę. Po tym poleci w prawą stronę aby powtórzyć czynność.

Kula ognia lądując na platformie rozprzestrzeni się po niej w obu kierunkach, aż cała platforma przez chwilę będzie pokryta ogniem. Po tym ogień przemieści się poza arenę lub wpadnie do lawy. Oznacza to iż gracz musi ciągle być w ruchu.

Aby pokonać bossa, gracz powinien skakać na przeciwną platformę gdy Eggman jest nad platformą, po czym uderzyć go jak najwięcej razy gdy wraca on nad platformę gdzie w danym momencie znajduje się postać. Do pokonania bossa wymagane jest 8 uderzeń. Po tym, Eggmobile zacznie wybuchać i ucieknie, a gracz będzie mógł zniszczyć kapsułę.

W innych grach Edytuj

Sonic Mania Edytuj

Osobny artykuł: Gachapandora
MarbleBossMania
Boss poziomu Marble Zone pojawia się ponownie w grze Sonic Mania. Występuje jako część walki z Gachapandorą, bossem Metallic Madness Zone i jest jednym z trzech mini-robotów zamkniętych w kulkach. Jest pomniejszony i wymaga 3 uderzeń do zniszczenia. Używa tego samego ataku.

Ciekawostki Edytuj

  • W reedycji z 2013 roku, arena jest szersza.
  • Walna z bossem pojawia się w jednym z numerów serii komiksów.