Boss poziomu Panic Puppet Zone

2650stron na

Sonic 3D Blast: Flickies' Island
Panic Puppet Zone

Następny boss >>

Boss poziomu Panic Puppet Zone to siódmy, finałowy boss w grze Sonic 3D Blast: Flickies' Island. Walka z nim odbywa się w trzecim akcie tego poziomu. Walka składa się z trzech faz.

Przebieg walki Edytuj

Walka rozgrywa się na trzech położonych w pionie platformach. Na każdej z nich znajduje się otwór, który otwiera się po pokonaniu maszyny oraz 6 pierścieni.

W każdej z faz, Robotnik używa dwóch łap do atakowania Sonica. Za każdym razem, gdy łapa wykonuje atak, niebieska lampka na jej końcu zapala się i uderzenie jej umożliwia zadanie obrażeń łapie. Każda z łap wymaga czterech uderzeń do pokonania.

Faza pierwsza Edytuj

Na samym początku, Doktor Robotnik daje Sonicowi kilka sekund na zebranie pierścieni. Po tym, zlatuje w rurze do stanowiska na arenie i przejmuje kontrolę nad łapami zakończonymi kolczastymi kulami. Jest wyposażony również w dwie armatki umiejscowione za łapami, tuż obok rury.

Łapy będą podążać za Sonicem po określonym obszarze. Jeżeli Sonic znajdzie się poza zasięgiem łap, odpowiednia armatka zacznie strzelać (w zależności od polożenia Sonica na arenie). Jeżeli zaś Sonic znajdzie się w zasięgu łapy, zatrzyma się ona, uniesie i z ogromną siłą uderzy w podłoże. Atak sygnalizowany jest odpowiednim efektem dźwiękowym. Łapa leży na podłożu przez kilka sekund. W tym czasie, lampka położona na łapie świeci się.

Aby uderzyć łapę, Sonic musi szybko uciec z punktu, na który uderzy łapa i znaleźć się przy lampce, a następnie na nią skoczyć. Po pokonaniu obu łap, otwór w podłożu otwiera się i pozwala dostać się na arenę drugiej fazy walki.

Faza druga Edytuj

W tej fazie, Doktor Robotnik używa łap zakończonych miotaczami płomieni. Używa ich naprzemiennie do ataku.

Doktor Robotnik porusza łapami po arenie i co jakiś czas z jednej łapy wylatuje duży płomień, który podąża za Sonicem przez kilka sekund. Gdy płomień już zniknie, aktywuje się druga łapa i wykonuje ten sam atak. W czasie gdy płomień się porusza, przez około 2-3 sekundy, pali się lampka za działającą łapą. Sonic musi ją uderzyć unikając płomienia.

Aby uderzyć łapę, Sonic musi szybko uciekać przed płomieniem, i znaleźć się przy lampce, a następnie na nią skoczyć. Po pokonaniu obu łap, otwór w podłożu otwiera się i pozwala dostać się na arenę trzeciej, ostatniej fazy walki.

Faza trzecia Edytuj

W fazie trzeciej, Doktor Robotnik używa łap zakończonych armatkami. Używa ich naprzemiennie do ataku.

Doktor Robotnik porusza łapami po arenie. Co jakiś czas jedna z nich się zatrzymuje i bardzo sybko wystrzeliwuje mnóstwo niebieskich kulek, które z ogromną prędkością poruszają się po całej arenie. Następnie kulki odbijają się przez kilka sekund stopniowo znikając. Gdy wszystkie kulki już znikną, atak powtarza się, ale wykonuje go druga łapa.

Aby uderzyć łapę, Sonic musi uniknąć kulek i uderzyć lampkę za strzelającą łapą. Trzeba to jednak zrobić szybko, gdyż lampka świeci się jedynie gdy łapa strzela. Po pokonaniu obu łap, cała konstrukcja zaczyna wybuchać. Potem, w zależności od ilości zdobytych Szmaragdów Chaosu, gra przechodzi do The Final Fight lub do złego zakończenia.

Ciekawostki Edytuj

  • Boss ten wymaga największej ilości uderzeń do zostania pokonanym.