Fandom

Sonic Wiki

Boss poziomu Rusty Ruin Zone

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

<< Poprzedni boss

Sonic 3D Blast: Flickies' Island
Rusty Ruin Zone

Następny boss >>

Boss poziomu Rusty Ruin Zone to drugi boss w grze Sonic 3D Blast: Flickies' Island. Walka z nim odbywa się w trzecim akcie tego poziomu.

Przebieg walki Edytuj

Na samym początku gracz ma kilka sekund na przygotowanie się do walki. Po tym, kamera przenosi się na wielką kamienną zbroję w ścianie, na którą zlatuje Doktor Robotnik. Gdy już przymocuje się do niej, walka się rozpoczyna.

Podczas walki Doktor Robotnik używa łap robota oraz małej armatki po środku. Najpierw porusza pionowo łapami po czym uderza jedną łapą o podłoże. Ta leży w bezruchu przez kilka sekund, a wtedy z armatki zaczynają wystrzeliwać małe kulki. Gdy armatka wystrzeli 6 razy, wyłącza się, a łapy zaczynają się powoli przybliżać do Eggmobilu. Po tym sekwencja się powtarza, ale z przeciwnej strony.

Aby uderzyć Eggmobile, Sonic musi poczekać, aż łapa uderzy w podłoże po czym skoczyć na jej górną część i poczekać dopóki nie zacznie się zbliżać do Eggmobilu. Gdy znajdzie się dostatecznie blisko, można skoczyć lub wykonać Spin Dasha w kierunku Eggmobilu. Po pięciu uderzeniach, Eggmobile zacznie wybuchać i odleci z areny.

Filmik Edytuj

Sonic 3D Blast Flickies' Island - Rusty Ruin Zone, Akt 3 (Boss)00:57

Sonic 3D Blast Flickies' Island - Rusty Ruin Zone, Akt 3 (Boss)

Przebieg walki

Więcej w Fandom

Losowa wiki