Boss poziomu Spring Stadium Zone

Sonic 3D Blast: Flickies' Island
Spring Stadium Zone

Następny boss >>

Boss poziomu Spring Stadium Zone to trzeci boss w grze Sonic 3D Blast: Flickies' Island. Walka z nim odbywa się w trzecim akcie tego poziomu.

Przebieg walki Edytuj

Na samym początku gracz ma kilka sekund na przygotowanie się do walki. Po tym, na arenę zlatuje Eggmobile z dwiema wielkimi łapami. Są one jego główną bronią podczas walki.

Następnie, zaczyna poruszać się nad areną podążając za Sonicem. Po jakimś czasie, opadnie nieco i zacznie uderzać łapami o podłoże, wciąż podążając za Sonicem. Później się podniesie i atak się powtórzy.

Są dwa sposoby na uderzenie Eggmobilu i zadanie obrażeń maszynie. Pierwszy z nich polega na wskoczeniu na ścianę z kolcami i unikanie ich wysunięcia. Gdy Eggmobile będzie przelatywał w pobliżu, należy nań skoczyć. Przy tym należy zachować precyzję, aby skoczyć w taki sposób, by uderzyć pojazd. Drugi sposób polega na podejściu do Eggmobilu od tyłu, gdy ten jest na niższej wysokości i skoczenie na pojazd w celu zadania obrażeń.

Z każdym uderzeniem, Eggmobile będzie poruszać się co raz szybciej. Po ośmiu uderzeniach, Eggmobile zacznie wybuchać, a walka zakończy się.