Boss poziomu Tidal Tempest

2642strony na

Sonic CD
Tidal Tempest

Następny boss >>

Boss poziomu Tidal Tempest – trzeci boss w grze Sonic the Hedgehog CD.

Opis Edytuj

Jest to latający pojazd Doktora Eggmana - Egg Mobile, otoczony pierścieniem pęcherzyków powietrza, które stanowią jego osłonę. Boss może również strzelać w gracza pociskami.

Boss Edytuj

Walka z bossem zaczyna się pod koniec trzeciego aktu Tidal Tempest. Tam pojawia się Eggman w swoim pojeździe, Eggmobilu. Gdy tylko Sonic się zbliży, Eggman zaczyna lecieć do głębszych części poziomu. W tym segmencie gracz może uderzyć bossa 4 razy. Po tym zacznie on wybuchać i poleci do wody tak szybko, że Sonic nie jest w stanie go dogonić.

Walka właściwa odbywa się w wodzie. Po tym jak Sonic wskoczy do wody i pójdzie nieco do przodu jego oczom ukaże się Eggmobile. Będzie on unosić się w prawym, górnym rogu areny. Gdy tylko Sonic znajdzie się na środku areny, Boss zacznie wsysać pęcherzyki powietrza i utworzy z nich osłonę dookoła siebie. Następnie będzie przelatywać z jednej krawędzi ekranu do drugiej, wystrzeliwując przy tym dookoła siebie pociski, mogące zadać Sonicowi obrażenia.

Aby pokonać bossa gracz musi uderzyć w Egg Mobile jeden raz. Aby ułatwić sobie to zadanie, należy zabrać niemalże wszystkie pęcherzyki z osłony bossa. Uratują również Sonica od utonięcia, uzupełniając jego zapas powietrza. Po utraceniu jednego z pęcherzyków, Eggman przybliża je na chwilę do siebie, po czym ponownie tworzy z nich osłonę, ale w nieco większych odstępach. Po tym boss otrzyma cios, poziom wody opadnie, a Sonic będzie mógł pobiec do kapsuły.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Boss - JP
Boss - US

Filmy Edytuj

Sonic CD - Tidal Tempest 302:12

Sonic CD - Tidal Tempest 3

Walka z bossem