Fandom

Sonic Wiki

Boss poziomu Volcano Valley Zone

2779stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

<< Poprzedni boss

Sonic 3D Blast: Flickies' Island
Volcano Valley Zone

Następny boss >>

Boss poziomu Volcano Valley Zone to piąty boss w grze Sonic 3D Blast: Flickies' Island. Walka z nim odbywa się w trzecim akcie tego poziomu.

Przebieg walki Edytuj

Na samym początku gracz ma kilka sekund na przygotowanie się do walki. Po tym, kamera przenosi się na środek jeziora lawy, na które zlatuje Doktor Robotnik. Gdy już przymocuje się do urządzenia nad nim, walka się rozpoczyna.

Doktor Robotnik ma do swojej dyspozycji miotacze płomieni: 4 po bokach głównej maszyny oraz 8 mniejszych na rurach z niej odprowadzonych. Małe aktywują się, gdy Sonic jest nad nimi, zaś większe są uruchamiane co jakiś czas przez samego Doktora. Największym niebezpieczeństwem jednak jest wszechobecna lawa.

Jedynym sposobem na uderzenie Eggmobilu jest wskoczenie na jedną z rur, ostrożne przejście po niej aż do pojazdu i, unikając miotaczy na rurze, skoczyć na niego. Po tym należy szybko wrócić na bezpieczny ląd, ponieważ wtedy Robotnik aktywuje duży miotacz płomieni. Wystrzeli on jeden duży płomień, który podążać będzie za Sonicem przez kilka sekund. Wystrzeli go również, jeśli gracz nie uderzy go przez kilkanaście sekund.

Z każdym uderzeniem ataki nasilają się i stają się szybsze. Po ośmiu uderzeniach cała konstrukcja zacznie wybuchać, a Doktor Robotnik ucieknie.

Więcej w Fandom

Losowa wiki