Bowling Spin

Sonic the Hedgehog 3
Bowling Spin

Następny boss >>

Bowling Spin (ボウリングスピン?) to mini-boss poziomu Carnival Night Zone w grach Sonic the Hedgehog 3 oraz Sonic 3 & Knuckles. Walka odbywa się w akcie pierwszym.

Przebieg walki Edytuj

Bowlingspin-spite.png
Na początku walki, maszyna wysuwa platformę z kolcami i odrzuca ją. Lata ona po całej arenie niszcząc zielono-żółte bloki pod graczem oraz podążając za nim. Zadaniem gracza jest tak pokierować platformą by uderzyła w maszynę główną.

Aby można było uderzyć maszynę, wcześniej należy sprawić, by wysunęła ona jeden ze swoich elementów. Można to zrobić skacząc na nią. Następnie, wykorzystując fakt podążania platformy za postacią, należy znajdować się w pobliżu maszyny, aby platforma mogła już uderzyć. Aby ułatwić platformie uderzenie maszyny, można skakać na główną maszynę, jednocześnie uważając na jej elektryczne ataki. Należy również uważać na platformę, która może zranić gracza swoimi kolcami, zgnieść spadając na niego z góry lub zniszczyć wszystkie bloki odcinając możliwość dalszej walki.

Po uderzeniu przez platformę, maszyna znów się zamyka. Aby zniszczyć maszynę i zakończyć akt, całą sekwencję należy powtórzyć 4 razy. Gdy boss zostaje pokonany, wszystkie niezniszczone bloki opadają wraz z graczem do podłoża.

Ciekawostki Edytuj

ved
Sonic the Hedgehog 3