Bowling Spin (ボウリングスピン Bouringusupin?) to mini-boss poziomu Carnival Night Zone w grach Sonic the Hedgehog 3 oraz Sonic 3 & Knuckles. Walka odbywa się w akcie pierwszym.

Opis Edytuj

Bowlingspin-spite
Bowling Spin jest zielonym robotem. Wyposażony jest w duży pręt, który wysuwa się po uderzeniu. Stanowi on również słaby punkt robota. Sama maszyna potrafi wykorzystywać elektryczność do obrony. Posiada także małą metalową platformę z kolcami, która potrafi niszczyć niektóre bloki.

Boss Edytuj

Na początku walki, maszyna wysuwa platformę z kolcami i odrzuca ją. Lata ona po całej arenie niszcząc zielono-żółte bloki pod graczem oraz podążając za nim. Zadaniem gracza jest tak pokierować platformą by uderzyła w maszynę główną.

Aby można było uderzyć maszynę, wcześniej należy sprawić, by wysunęła ona pręt. Można to zrobić skacząc na nią. Następnie, wykorzystując fakt podążania platformy za postacią, należy znajdować się w pobliżu maszyny, aby platforma mogła już uderzyć. Aby ułatwić platformie uderzenie maszyny, można skakać na główną maszynę, jednocześnie uważając na jej elektryczne ataki. Należy również uważać na platformę, która może zranić gracza swoimi kolcami, zgnieść spadając na niego z góry lub zniszczyć wszystkie bloki odcinając możliwość dalszej walki.

Po uderzeniu przez platformę, maszyna znów się zamyka. Aby zniszczyć maszynę i zakończyć akt, całą sekwencję należy powtórzyć 4 razy. Gdy boss zostaje pokonany, wszystkie niezniszczone bloki opadają wraz z graczem do podłoża.

Walka Knucklesa nie różni się znacząco. Jedyną trudność stanowi niższa wysokość skoku kolczatki i konieczność użycia platformy w celu dostania się do robota. Knuckles nie może także się wspinać po ścianach.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Mini-Boss

Ciekawostki Edytuj

  • Bowling Spin ma umiejętność do niszczenia bloków podobną jak boss poziomu Spring Yard Zone w grze Sonic the Hedgehog.
  • Wskoczenie na platformę sprawia, że unosi się ona.
  • W poradniu opublikowanym w Sonic the Comic, boss został nazwany Self D-Struct Machine.