Fandom

Sonic Wiki

Brama formacji

2688stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Brama Formacji – nazwana w języku angielskim Formation Gate jest jednym z elementów gameplayu. Nie pojawiła się w żadnej grze poza Sonic Heroes.

Opis Edytuj

Natężenie występowania tych przedmiotów na poziomach zależy głównie od poziomu trudności. Im zespół ma łatwiejsze plansze, tym więcej pojawia się bram. Podczas zabawy reprezentującej Team Dark, takie bramy spotkamy bardzo rzadko, jednakowoż podczas grania Team Sonic lub Chaotixem, spotyka się go jedynie w trudnych momentach. Poziomy Drużyny Amy są najłatwiejsze i usiane Formation Gates.

Nad bramami unosi się monitor z nazwą formacji na którą zmienia, oraz kolorem. Jeśli ujrzymy napis Speed na niebieskim tle, oznacza to że liderem formacji natychmiast stanie się szybka postać, która potrafi wykonać Homing Attack. Za to gdy gracz przejdzie przez bramę okraszoną napisem "Fly" na żółtym tle, skończy się to na zmianę lidera w postać latajacą, a w przypadku czerwonej z napisem "Power", skończy się to wybraniem przez komputer/konsolę postaci silnej, która potrafi szybować.

Ciekawostki Edytuj

  • Gracz, jeśli nie jest doświadczony w grach wideo i jeszcze nie opanował systemu Formation Gates, może w każdej chwili skorzystać z pomocy Omochao w trybie Tutorial.

Więcej w Fandom

Losowa wiki