Brass Eggman

2651stron na

Brass Eggman – boss poziomu Hidden Palace Zone ukazany w reedycji gry Sonic the Hedgehog 2 z 2013 roku.

Opis Edytuj

Brass Eggman jest złożony z Egg Mobilu oraz wielkiej trąby do niego przymocowanej, której Eggman używa do wywołania ataku.

Przebieg walki Edytuj

Walka ma miejsce przed wielkimi organami, na moście.

Na samym początku, ale i również podczas późniejszych ataków, Eggman będzie podążał wolno za graczem. Po kilku sekundach zatrzyma się i zacznie grać na trąbie. Spowoduje to spadniecie 4 bomb na powierzchnię wody pod mostem. Po chwili poziom wody z bomba się podniesie, a gdy opadnie - bomby wybuchną.

Następnie Eggman powtarza procedurę, jednak tym razem gra głośniej i dłużej. Znad areny zaczną spadać różne kamienie, a po krótkiej chwili spadnie wielka bomba.

Gdy ta wybuchnie wyrzuci wielki strumień wody do góry i cały atak zacznie się od nowa.

Jest kilka sposób aby uderzyć Eggmana. Najbezpieczniejszym jest tak pokierować Eggmanem, aby, gdy wielka bomba wybuchnie, znalazł się tuż nad nią. Wyrzucony strumień wody wyłączy na chwilę Eggmobile, przez co ten spadnie na most i możliwym będzie go uderzyć. Innymi sposobami są: skakanie Super Sonicem lub uderzanie ogonami przez Tailsa podczas latania, aczkolwiek nie gwarantują one stuprocentowej skuteczności.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to całkowicie nowy boss - nie istnieją żadne szkice koncepcyjne ani fragmenty kodu bossa dla tego poziomu w oryginalnej grze.