Fandom

Sonic Wiki

Bridge Zone

2779stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

<< Poprzedni poziom

Sonic the Hedgehog (8-bit)
Bridge Zone

Następny poziom >>

Bridge Zone to drugi poziom w ośmiobitowej wersji gry Sonic the Hedgehog.

Opis Edytuj

Bridge Zone, tak jak inne poziomy w grze, składa się z dwóch normalnych aktów oraz trzeciego z bossem.

Poziom ten, jak nazwa wskazuje, składa się głównie z wielkich, drewnianych mostów, które łączą 2 brzegi głównej rzeki South Island. Można tu jednak znaleźć również wysepki, stały ląd oraz metalowe huśtawki.

Drugi akt zawiera nietypowy styl gameplayu, który jest podobny do tego ze Sky Chase Zone (Sonic the Hedgehog 2).

Położenie Szmaragdu Edytuj

Szmaragd Chaosu znajduje się na końcu pierwszego aktu. Pomimo, że jest on łatwy do zobaczenia (widać go nawet bez kucania), dostanie się do niego jest trudniejsze.

Aby dostać się do szmaragdu, należy stanąć na jednym z drewnianych elementów mostu – most, który rozpada się, gdy Sonic na niego wejdzie. Gdy kłoda będzie nieco poniżej poziomu wysepki ze Szmaragdem, należy z niej zeskoczyć prosto na wysepkę, na której leży Szmaragd.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Bridge Zone

Boss Edytuj

Eggman tym razem używa swojego podwodnego Eggmobila. Tym razem walka jest trudniejsza. W wersji na Master System, walka toczy się na 3 wyspach, a w wersji na Game Gear na dwóch mostach w kształcie półokręgu. Submarine Mobile (bo taką nazwę ma maszyna) wyłania się z wody po czym wystrzeliwuje trzy kule. Aby je uniknąć należy stanąć na środkowej wysepce (lub w miejscu połączenia mostów) i kucnąć. Następnie jest szansa by uderzyć Eggmana. Po ośmiu uderzeniach Eggmobile wybucha po czym chowa się do wody, a Sonic może zniszczyć kapsułę.

Ciekawostki Edytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Bridge Zone

  • Bridge Zone!

    2 wiadomości
    • Taki kloejny wątek wychwalający moje "zdolności" ROM hackerskie. Otóż w ciągu ostatnich dwóch dni udało mi się stworzyć w m...
    • To ty umiesz zrobić gry!?

Więcej w Fandom

Losowa wiki