Fandom

Sonic Wiki

Bubble Shield

2688stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Bubbleshield.png

Sonic w Bubble Shield na Angel Island Zone

Kropla.png

Bubble Shield (znany jako Water Shield lub Aqua Barrier) jest to osłona pojawiająca się w grach Sonic the Hedgehog 3, Sonic & Knuckles, Sonic 3 & Knuckles oraz Sonic Generations. Można ją zdobyć rozbijając monitor z rysunkiem niebieskiej (lub czerwonej dla Knucklesa) kropli lub po zdobyciu niebieskiej kuli w Bonus Stage.

Bubble Shield jest jedyną z trzech osłon pojawiających się w Sonic 3 & Knuckles, której można użyć pod wodą. Pozwala graczowi oddychać pod wodą. Może także obijać ataki małych badników szczególnie Blastoidów z Hydrocity Zone.

Osłona pojawia się w Sonic & Knuckles (nawet gdy nie jest połączona z Sonicem 3). Jednak w tej grze nie ma poziomów z podwodnymi strefami.

Sonic może użyć osłony aby odbijać się od ziemi i zwiększyć nieco wysokość skoku.

Bubble Shield pojawia się ponownie w Sonic Generations w specjalnej misji na Chemical Plant gdzie jest nazywana Aqua Shield. Po wypełnieniu misji osłona może zostać zakupiona jako zdolność klasycznego Sonica w Skill Shop. Osłona kosztuje 300 punktów zdolności (skill points), a wyposażenie Sonica w nią 70 takich punktów. Bubble Shield daje takie same możliwości co ta z Sonic 3 & Knuckles.

ved
Osłony w grze Sonic 3 & Knuckles

Więcej w Fandom

Losowa wiki