Fandom

Sonic Wiki

Bubbles

2636stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Bubbles (ハリセンボ Harisenbo?) – badnik pojawiający się w grach Sonic the Hedgehog 3, Sonic the Hedgehog 4: Episode I i Episode II. Jest niebieskim robotem przypominającym rozdymkę.

Opis Edytuj

Sonic the Hedgehog 3 Edytuj

Bubbles-spr.png
Bubbles zadebiutował w grze Sonic the Hedgehog 3 na poziomie Marble Garden Zone. Badnik ten potrafi unosić się w powietrzu. Lata on po określonej przestrzeni co utrudnia zniszczenie go. Co jakiś czas wysuwa swoje kolce i wtedy nie może zostać zniszczony. Próba zniszczenia go wtedy grozi utratą osłony, pierścieni czy życia. Gdy schowa swoje kolce można go zniszczyć.

Sonic the Hedgehog 4 Edytuj

Bubbles powraca w obu epizodach gry Sonic the Hedgehog 4. Roboty te są tutaj najczęściej spotykanymi przeciwnikami, którzy pojawiają się pojedynczo lub w grupach. Nie mogą się również poruszać i są podzielone na dwa rodzaje.

Niebieskie Bubblesy unoszą się nieruchomo nad ziemią i nie mogą wykonywać żadnych czynności. Często występują w grupach, stojąc jeden za drugim. Dzięki takiemu ustawieniu, gracz może skakać po nich za pomocą Homing Attacku i omijać przepaście oraz inne rozpadliny.

Czerwony Bubbles.png

Czerwony Bubbles z wysuniętymi kolcami

Czerwone Bubblesy również stoją w miejscu i nie mogą się poruszać, ale co jakiś czas wysuwają na zewnątrz swojego pancerza kolce, podobnie jak to robiły w Sonic the Hedgehog 3. Kiedy ich kolce są wysunięte, nie można im zadać obrażeń, a jedynie je otrzymać. Kiedy kolce są schowane, czerwone Bubblesy mogą być zniszczone. Rzadko występują samotnie. Pojedyncze czerwone Bubblesy ustawiają się najczęściej za niebieskimi, utrudniając tym samym poruszanie się po takim łańcuchu tych robotów.botów.
ved
Sonic the Hedgehog 3
ved
Sonic the Hedgehog 4

Więcej w Fandom

Losowa wiki