FANDOM

Cudzy1 Bubbles is balloon fish type robot who returns back from the ruins of Angel Island. Due to Eggman's budget cuts, not all versions of Bubbles are spiked. However, watch out for the red ones! Cudzy2
Opis z oficjalnej strony Sonic the Hedgehog 4: Episode I

Bubbles (ハリセンボ Harisenbo?) – badnik pojawiający się w grach Sonic the Hedgehog 3, Sonic the Hedgehog 4: Episode I i Episode II. Jest niebieskim robotem przypominającym rozdymkę.

Opis Edytuj

Bubbles to niebieski robot o wyglądzie rozdymki. Porusza się w powietrzu, co jakiś czas wysuwając z siebie kolce. Kiedy ma wysunięte kolce nie można go zniszczyć. Należy poczekać aż je schowa i wtedy zaatakować.

Historia Edytuj

Sonic the Hedgehog 3 Edytuj

Bubbles-spr
Bubbles zadebiutował w grze Sonic the Hedgehog 3 na poziomie Marble Garden Zone.

Sonic the Hedgehog 4 Edytuj

Bubbles powraca w obu epizodach gry Sonic the Hedgehog 4. Roboty te są tutaj najczęściej spotykanymi przeciwnikami, którzy pojawiają się pojedynczo lub w grupach. Nie mogą się również poruszać i są podzielone na dwa rodzaje.
Czerwony Bubbles

Czerwony Bubbles z wysuniętymi kolcami

Niebieskie Bubblesy unoszą się nieruchomo nad ziemią i nie mogą wykonywać żadnych czynności. Często występują w grupach, stojąc jeden za drugim. Dzięki takiemu ustawieniu, gracz może skakać po nich za pomocą Homing Attacku i omijać przepaście oraz inne rozpadliny. Czerwone Bubblesy również stoją w miejscu i nie mogą się poruszać, ale co jakiś czas wysuwają na zewnątrz swojego pancerza kolce, podobnie jak to robiły w Sonic the Hedgehog 3. Kiedy ich kolce są wysunięte, nie można im zadać obrażeń, a jedynie je otrzymać. Kiedy kolce są schowane, czerwone Bubblesy mogą być zniszczone. Rzadko występują samotnie. Pojedyncze czerwone Bubblesy ustawiają się najczęściej za niebieskimi, utrudniając tym samym poruszanie się po takim łańcuchu tych robotów.botów.

Galeria Edytuj

Szkice koncepcyjne Edytuj

Artwork Edytuj