FANDOM

Cudzy1 Remember ladies and gentleman, try the newest dining experience here at Eggman's Incredible Interstellar Amusement Park, The Bucket O'Sushi. Now with FISH! Cudzy2
Doktor Eggman
Bucket O'Sushi
Bucket O Shushi
Tails krytykuje Bucket O'Sushi
Podstawowe informacje
Pierwsze ukazanie się:
Dodatkowe informacje
Lokalizacja:
Właściciel:

Doktor Eggman

Goście:
Opis:

Restauracja w Aquraium Park, w której można kupić sobie jedzenie, a szczególnie sushi. Serwuje głównie gatunki ryb na wymarciu, oraz te rzadkie.

Stan końcowy:

Nieznany; najprawdopodobniej zniszczona

Bucket O'Sushi (バケツ寿司? lub The Bucket O'Sushi) jest to restauracja zbudowana przez samego Dr. Eggmana, położona w Aquarium Park, pojawiająca się po raz pierwszy i jedyny jak dotąd w wersji Wii w grze Sonic Colors. W swojej ofercie posiada głównie ryby, a dokładniej - sushi.

Historia Edytuj

Restauracja Bucket O'Sushi, została zbudowana przez Doktora Eggmana i jest najprawdopodobniej położone gdzieś w Aquarium Park w Niesamowitym Międzygwiezdnym Parku Rozrywki Doktora Eggmana. Możliwe, że została zbudowana, pod przykrywką, tak żeby Eggman mógł w spokoju wysysać energię Hyper-go-on Wispom. Pomimo, że sushi to główny przysmak w tej restauracji, ryby stały się tam składnikiem dopiero podczas pobytu Sonica i Tailsa w Aquarium Park.

Przed tym jak Sonic pokonał Admirała Jelly'ego i również przed tym jak zniszczył będący tam Generator, Tails poszedł sprawdzić jakiej jakości są potrawy w tej restauracji. Jak się później podczas rozmowy z Soniciem okazało, potrawy, które tam serwowali były okropnej jakości i Tails bardzo ją skrytykował. Dokładniej mówiąc, Tailsowi było niedobrze i miał mdłości, oraz powiedział, że okrucieństwo Eggmana nie zna granic.

Restauracja została najprawdopodobniej zniszczona w czasie kiedy park zawalał się poprzez wybuch, oraz czarną dziurę. Nie zostało to jednak przez nikogo potwierdzone.

Ciekawostki Edytuj

  • Potrawy, które są oferowane i sprzedawane w Bucket O'Sushi można było kupić w grze Sonic Unleashed w Eggmanlandzie, w wersji tej gry na PS3 / Xbox 360.