Fandom

Sonic Wiki

Bucket O'Sushi

2642strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Cudzy1.png Remember ladies and gentleman, try the newest dining experience here at Eggman's Incredible Interstellar Amusement Park, The Bucket O'Sushi. Now with FISH! Cudzy2.png
Doktor Eggman
Bucket O'Sushi
Bucket O Shushi.png
Tails krytykuje Bucket O'Sushi
Podstawowe informacje
Pierwsze ukazanie się:
Dodatkowe informacje
Lokalizacja:
Właściciel:

Doktor Eggman

Goście:
Opis:

Restauracja w Aquraium Park, w której można kupić sobie jedzenie, a szczególnie sushi. Serwuje głównie gatunki ryb na wymarciu, oraz te rzadkie.

Stan końcowy:

Nieznany; najprawdopodobniej zniszczona

Bucket O'Sushi (バケツ寿司? lub The Bucket O'Sushi) jest to restauracja zbudowana przez samego Dr. Eggmana, położona w Aquarium Park, pojawiająca się po raz pierwszy i jedyny jak dotąd w wersji Wii w grze Sonic Colors. W swojej ofercie posiada głównie ryby, a dokładniej - sushi.

Historia Edytuj

Restauracja Bucket O'Sushi, została zbudowana przez Doktora Eggmana i jest najprawdopodobniej położone gdzieś w Aquarium Park w Niesamowitym Międzygwiezdnym Parku Rozrywki Doktora Eggmana. Możliwe, że została zbudowana, pod przykrywką, tak żeby Eggman mógł w spokoju wysysać energię Hyper-go-on Wispom. Pomimo, że sushi to główny przysmak w tej restauracji, ryby stały się tam składnikiem dopiero podczas pobytu Sonica i Tailsa w Aquarium Park.

Przed tym jak Sonic pokonał Admirała Jelly'ego i również przed tym jak zniszczył będący tam Generator, Tails poszedł sprawdzić jakiej jakości są potrawy w tej restauracji. Jak się później podczas rozmowy z Soniciem okazało, potrawy, które tam serwowali były okropnej jakości i Tails bardzo ją skrytykował. Dokładniej mówiąc, Tailsowi było niedobrze i miał mdłości, oraz powiedział, że okrucieństwo Eggmana nie zna granic.

Restauracja została najprawdopodobniej zniszczona w czasie kiedy park zawalał się poprzez wybuch, oraz czarną dziurę. Nie zostało to jednak przez nikogo potwierdzone.

Ciekawostki Edytuj

  • Potrawy, które są oferowane i sprzedawane w Bucket O'Sushi można było kupić w grze Sonic Unleashed w Eggmanlandzie, w wersji tej gry na PS3 / Xbox 360.
ved
Sonic Colors

Więcej w Fandom

Losowa wiki