Bullet Station – ósmy poziom w Sonic Heroes.

Opis Edytuj

Bullet Station to baza Eggmana, położona głęboko w pustynnym kanionie. Posiada bardzo podobny schemat i kolorystykę co Rail Canyon, z tym, że poziom ten w mniejszym stopniu polega na zjeżdżaniu po szynach. Nie istnieje tutaj żadne stałe podłoże, dlatego wypadnięcie z trasy kończy się upadkiem w przepaść.

Gracz porusza się tutaj głównie po metalowych platformach. Szyny zawieszone są w powietrzu lub przebiegają wzdłuż platform. Znajdują się tutaj również kolorowe: czerwone i niebieskie szyny, których kierunek może być zmieniony za pomocą przycisków. Nowymi i unikalnymi elementami dla tego poziomu są działa, do których gracz może wskoczyć i zostać z nich wystrzelonym. Po drodze, kiedy gracz będzie leciał jak pocisk, będzie mógł zbierać pobliskie balony z pierścieniami i innymi bonusami. Przez specjalne bunkry, niszcząc ich sufit, gracz może dostać się do tunelu z opancerzonym pociągiem, transportującym kapsuły i roboty. Celem gracza jest przedostanie się z jednej strony pociągu na drugą, gdzie znajduje się rdzeń transportera. Postać specjalizująca się w mocy może zniszczyć ten rdzeń. Po zniszczeniu pierwszego pociągu, gracz wydostanie się z tunelu i zostanie przeniesiony na dużą metalową platformę z wieżą.

Po zniszczeniu drugiego pociągu, gracz dostanie się do samochodziku, który będzie musiał przeprowadzić po specjalnej trasie. Po wyskoczeniu z samochodziku, gracz dotrze do ostatniego działa, które wystrzeli go do bazy Eggmana. Postacie wystrzelone z działa uderzą w bazę i rozsadzą ją. W tym miejscu poziom się kończy.

Misje Edytuj

Team Sonic Edytuj

Wyjątkowo na tym poziomie, Team Sonic posiada ukrócony początek poziomu, lecz przechodzi go do końca.

  • Normalna misja: Zniszcz bazę Eggmana!
  • Dodatkowa misja: Dotrzyj do celu w mniej niż 6 minut!
Ranga Wymagania
Normalna misja Dodatkowa misja
SonicHeroesRangaA

40,000 40,000
Ranga B 2

35,000 38,000
Ranga C 2

30,000 35,000
Ranga D 2

20,000 30,000
Ranga E 2

<20,000 <30,000

Team Dark Edytuj

Team Dark przechodzi cały poziom od początku do końca, spotykając na swojej drodze znacznie więcej przeciwników niż inne drużyny.

  • Normalna misja: Zlikwiduj bazę Eggmana!
  • Dodatkowa misja: Zniszcz 100 przeciwników!
Ranga Wymagania
Normalna misja Dodatkowa misja
SonicHeroesRangaA

55,000 11:30
Ranga B 2

45,000 12:00
Ranga C 2

35,000 12:30
Ranga D 2

25,000 13:30
Ranga E 2

<25,000 >13:30

Team Rose Edytuj

Team Rose posiada bardzo mocno ukróconą i uproszczoną wersję poziomu. Rozpoczynają go w tym samym miejscu co Team Dark, jednak kończą go po zniszczeniu pierwszego pociągu i dostaniu się na szczyt metalowej wieży.

  • Normalna misja: Znajdź bazę Eggmana!
  • Dodatkowa misja: Zbierz 200 pierścieni!
Ranga Wymagania
Normalna misja Dodatkowa misja
SonicHeroesRangaA

38,000 4:00
Ranga B 2

36,000 4:30
Ranga C 2

32,000 5:00
Ranga D 2

28,000 5:30
Ranga E 2

<28,000 >5:30

Team Chaotix Edytuj

Team Chaotix otrzymuje kolejne zadanie od swojego klienta. Tym razem muszą zniszczyć trzydzieści kapsuł, znajdujących się w bazie Eggmana. Zaczynają w metalowej wieży. Jako jedyna drużyna, po ukończeniu sekcji z prowadzeniem pojazdu, mogą dostać się do specjalnej strefy, strzeżonej laserami przez której może przejść niewidzialny Espio, z wejściem do trzeciego pociągu. Na końcu transportera, znajduje się kwiat teleportujący ich z powrotem do wieży.

  • Normalna misja: Zniszcz 30 kapsuł!
  • Dodatkowa misja: Zniszcz wszystkie kapsuły!
Ranga Wymagania
Normalna misja Dodatkowa misja
SonicHeroesRangaA

32,000 26,000
Ranga B 2

28,000 24,000
Ranga C 2

24,000 20,000
Ranga D 2

20,000 15,000
Ranga E 2

<20,000 <15,000

Boss Edytuj

Osobny artykuł: Egg Albatross
Eggalbatross

Bossem poziomu jest Egg Albatross, który, jak sama jego nazwa wskazuje, przypomina albatrosa. Walka składa się z trzech fragmentów. Kiedy gracz ściga wielki statek bojowy, musi uważać na przepaście i przeciwników. Na początku należy uderzać w dolny pokład robota. Egg Albatross jest początkowo uzbrojony w działa strzelające laserowymi obręczami, wyrzutnię kolczastych kul, a także stanowiska dla Egg Pawnów z karabinami maszynowymi. Po tym jak ten segment odpadnie, Egg Albatrossowi zostanie balon sterowca. Gracz musi uderzać w śmigło. Robot strzela wtedy kolczastymi kulami na boki. Gdy ten segment zostanie zniszczony, odłączy się od niego Egg Hawk. Gracz musi wtedy dobić robota aby zakończyć walkę.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Bullet Station

Ciekawostki Edytuj

  • Poprzez wywołanie błędu możliwa jest jazda po szynach w podziemnych tunelach.
  • Team Rose może dostać się do innych części tego poziomu. Pod koniec gracz musi wskoczyć jako Cream na szynę. Bedąc na jej najwyższym punkcie trzeba zeskoczyć i polecieć do potrójnej szyny za pierścieniem mety. Cream musi być na trzecim poziomie aby mogła tam dolecieć.
  • Kiedy Team Sonic przybywają do pierwszego pokoju z wielkim działem, w pobliżu znajdują się drzwi których nie można otwierać przyciskiem. Można je zniszczyć wykorzystując armatę, która celuje w drzwi. Aby to zrobić trzeba wskoczyć do armaty jako Knuckles.