FANDOM

Burning Blaze (バーニングブレイズ Bāningu Bureizu?) – super transformacja kotki Blaze pojawiająca się w grach Sonic Rush i Sonic Rush Adventure. Blaze osiąga ją dzięki mocy siedmiu Szmaragdów Sol.

Opis Edytuj

Po wchłonięciu mocy siedmiu Szmaragdów Sol Blaze zmienia swój kolor futra na bardziej czerwony. Podobnie dzieje się z płaszczem kotki, który staje się całkowicie czerwony, zostawiając kilka złotych akcentów. Dodatkowo otacza ją czerwona aura przypominająca ogień.

Burning Blaze może latać, oraz jest praktycznie nieśmiertelna, ale wciąż może być odpychana przez niektóre ataki. Dodatkowo jest super transformacja jest niestabilna i muszą ją zasilać pierścienie. Do zdolności Burning Blaze należą m.in. Burning Fire Boost, który pozwala wykonywać szarże do przodu, podobnie jak Super Sonic Boost. Blaze również może strzelać kulami ognia we wrogów.

Historia Edytuj

Sonic Rush Edytuj

Burning Blaze Rush

Burning Blaze w Sonic Rush

Burning Blaze pojawia się w Last Story. Ponieważ Blaze zbiera Szmaragdy Sol po każdej walce z bossem, wystarczy że ukończy swoją historię. W przeciwieństwie do Sonica nie musi odwiedzać specjalnych poziomów. Burning Blaze pojawiła się w epilogu gry. Kiedy Eggman i Eggman Nega zabrali moc Szmaragdów Sol, Sonic i jego przyjaciele pomogli Blaze przywrócić ich moc. Dzięki temu Blaze transformowała się w Burning Blaze. Razem z Super Soniciem pokonała Egg Salamandera i powstrzymała plan Eggmanów. Następnie rozstała się z Soniciem, wracając do swojego wymiaru.

Sonic Rush Adventure Edytuj

Burning Blaze Rush Adventure

Burning Blaze w Sonic Rush Adventure

W Sonic Rush Adventure Blaze może zbierać Szmaragdy Sol wykonując konkretne misje, które można odblokować po odkryciu wszystkich Ukrytych Wysp. Najczęściej są to utrudnione walki z wcześniejszymi bossami. Burning Blaze pojawiła się pod koniec gry, gdy razem z Super Soniciem pokonała Egg Wizarda.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to pierwsza, i jak dotąd jedyna, w serii super transformacja postaci żeńskiej. Dodatkowo była to także pierwsza super transformacja protagonistki w serii, dopóki w komiksach nie pojawiła się Overclocked Nicole.
  • Burning Blaze to pierwsza super forma w serii, która zmienia ubiór postaci.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki