Burrobot

2823strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Strona dyskusji0 Udostępnij

Burrobot (モグリン Mogurin?) – badnik pojawiający się w serii Sonic the Hedgehog, począwszy od gry Sonic the Hedgehog (1991). Jest robotem przypominającym kreta, ze świdrem zamiast nosa.

Wystąpienia w grach Edytuj

Sonic the Hedgehog (1991) Edytuj

Burrobot-sprite.png
Burrobot zadebiutował w grze Sonic the Hedgehog (1991) na poziomie Labyrinth Zone oraz w trzecim akcie Scrap Brain Zone. Burroboty pojawiają się pojedynczo albo w grupach po kilka robotów, zarówno w wodzie jak i na powierzchni. Dopóki Sonic się nie zbliży, Burrobot siedzi w ziemi. Jest wtedy mało widoczny, lecz wystaje jego wiertło. Gdy wyskoczą z ziemi Sonic może je zniszczyć za pomocą Spin Jumpu.

Sonic the Hedgehog (8-bit) Edytuj

Burrobot 8 bit sprite.png

Burrobot pojawia się również w ośmiobitowej wersji gry na poziomie Labyrinth Zone. Ma taki sam sposób ataku jak jego 16-bitowy odpowiednik.

Sonic the Hedgehog 4: Episode I Edytuj

Buroobot powraca w pierwszym epizodzie Sonic the Hedgehog 4 na poziomie Lost Labyrinth Zone razem z innymi badnikami z Labyrinth Zone. Jego kolorystyka została zmieniona na żółto-niebieską.

Robot wyskakuje znienacka spod ziemi z wysuniętym w górę świdrem, mogąc przy tym zadać graczowi obrażenia. Następnie porusza się do przodu, rozglądając się dookoła.

Sonic Lost World Edytuj

Burrobot w Sonic Lost World otrzymuje zmianę wyglądu na bardziej uproszczoną, ale kolorystyka wciąż pozostaje niebiesko-żółta, tak jak w Sonic the Hedgehog 4: Episode I. Pojawia się tylko w wersji na Wii U w pierwszym Zonie Frozen Factory i czwartym Zonie Silent Forest.

W Frozen Factory, Burroboty zajmują pozycje na otwartych, zaśnieżonych przestrzeniach. Można je zobaczyć po wystającej ze śniegu głowie. Kiedy gracz zbliży się do robota, ten zakopie się pod ziemią i zacznie pędzić w stronę postaci, co będzie widoczne po zostawianych przez niego w tyle płatkach śniegu. Kiedy robot znajdzie się pod graczem, wyskoczy do góry z uniesionym świdrem i będzie mógł zadać obrażenia. Następnie będzie opadać w dół i wyląduje na ziemi z wbitym świdrem. Nie będzie się mógł wtedy ruszać, a gracz będzie mógł go dobić.

W Silent Forest pojawia się pojedynczy Burrobot, który w sekcji z Yellow Drillem (sekcja z przekopywaniem się przez ziemię) będzie ścigał gracza. Jeśli dotknie postaci od tyłu, to zada jej obrażenia. Gracz może się odwrócić i zaszarżować na robota, aby go zniszczyć bez odnoszenia ran.

W innych grach Edytuj

Burrobot Lego.png

Burrobot w LEGO Dimensions

LEGO Dimensions Edytuj

Burrobot pojawia się na poziomie Labyrinth Zone. Podobnie jak w poprzednich grach wyskakuje znienacka spod ziemi, aby zaatakować gracza.

Galeria Edytuj

Rysunki Edytuj

Zrzuty ekranu Edytuj

ved
Sonic the Hedgehog 4