FANDOM

Cudzy1.png This Badnik prefers underground areas which are well suited for his unique talents. Be on the lookout as Burrobots have a habit of jumping out of the ground! Cudzy2.png
Opis z oficjalnej strony Sonic the Hedgehog 4: Episode I

Burrobot (モグリン Mogurin?) – badnik pojawiający się w serii Sonic the Hedgehog, począwszy od gry Sonic the Hedgehog (1991). Jest robotem przypominającym kreta, ze świdrem zamiast nosa.

Opis Edytuj

Burrobot jest badnikiem o wyglądzie kreta. Zamiast nosa posiada świder. Porusza się na gąsienicach. Na łowie nosi także kask. Burrobot może mieć czerwono-niebieską kolorystykę, albo żółto-niebieską. Robot zagrzebuje się pod ziemią. Kiedy gracz się zbliża, znienacka wyskakuje i jedzie w stronę gracza, próbując go uderzyć swoim świdrem.

Historia Edytuj

Sonic the Hedgehog (1991) Edytuj

Burrobot-sprite.png
Burrobot zadebiutował w grze Sonic the Hedgehog (1991) na poziomie Labyrinth Zone oraz w trzecim akcie Scrap Brain Zone.

Sonic the Hedgehog (8-bit) Edytuj

Burrobot 8 bit sprite.png

Burrobot pojawia się również w ośmiobitowej wersji gry na poziomie Labyrinth Zone.

Sonic the Hedgehog 4: Episode I Edytuj

Buroobot powraca w pierwszym epizodzie Sonic the Hedgehog 4 na poziomie Lost Labyrinth Zone. Jego kolorystyka została zmieniona na żółto-niebieską.

Sonic Lost World Edytuj

Wygląd Burrobota w Sonic Lost World został uproszczony, ale zachowano niebiesko-żółtą kolorystykę. W pierwszej zonie Frozen Factory, Burroboty zagrzebują się pod ziemią. Kiedy gracz się zbliża, zaczynają się przekopywać w jego stronę. Kiedy się zbliżą, wyskoczą i będą próbowały zranić gracza świdrem. Po wykonaniu ataku Burrobot wbija się nosem w ziemię i jest unieruchomiony na dobre. W czwartej zonie Silent Forest pojawia się pojedynczy Burrobot, który w sekcji z Yellow Drillem będzie ścigał gracza. Jeśli dotknie postaci od tyłu, to zada jej obrażenia. Gracz musi się odwrócić i uderzyć Burrobota czubkiem swojego świdra.

W innych grach Edytuj

Burrobot Lego.png

Burrobot w LEGO Dimensions

LEGO Dimensions Edytuj

Burrobot pojawia się na poziomie Labyrinth Zone. Podobnie jak w poprzednich grach wyskakuje znienacka spod ziemi, aby zaatakować gracza.

Galeria Edytuj

Artwork Edytuj

</div></div>

Zrzuty ekranu Edytuj

</div></div>

ved
Sonic Lost World

Więcej z Fandomu

Losowa wiki