Fandom

Sonic Wiki

Buster

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

[[Kategoria:Odcinki Sonic Boom]]"Buster" - czwarty odcinek serialu Sonic Boom. Premiera odbyła się 15 listopada 2014 roku w USA i 22 listopada 2014 we Francji. Scenariusz: Eric Trueheart.

Streszczenie Edytuj

Sonic walczy z robotem strzelającym ogniem. Eggman wyraźnie "kibicuje" robotowi, zaprzeczając, że to jego dzieło. Zanim robot zostaje zniszczony, umieszcza kota na drzewie. Sticks trzęsie drzewem, by ściągnąć kota na dół. Później Amy sugeruje, by Sticks kupiła zwierzątko. Przy sklepie ze zwierzętami znajduje robopsa, którego nazywa Buster. Robopies co jakiś czas pluje szlamem, co nie podoba się pozostałym. Pojawia się Eggman, który przyznaje się, że stworzył tego robopsa i przynosi prezent - kość, która powoduje, że Buster przemienia się w gigantycznego robopsa, który więzi Sonica, Tailsa, Knucklesa i Amy. Sticks komendą "siad" powoduje, że robopies wypuszcza jej przyjaciół i wyrzuca Eggmana w powietrze. Potem wypluwa kość i znów jest małym robopsem. Sticks postanawia wypuścić go na wolność, co bardzo przeżywa. Na szczęście przyjaciele pocieszają ją.

Postacie Edytuj

Postacie pogrubione czcionką pojawiają się po raz pierwszy.

Błędy Edytuj

  • W niektórych scenach tęczówki Sticks są zielone.

Ciekawostki Edytuj

  • Ten odcinek zastał nadawany we Francji jako piąty; w USA jako czwarty.

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki