Fandom

Sonic Wiki

Buzz Bomber

2682strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Buzz Bomber, znany również jako Beeton (ビートン?) – badnik pojawiający się w serii Sonic the Hedgehog, począwszy od gry Sonic the Hedgehog (1991). Jest przypominającym osę, latającym badnikiem.

Opis Edytuj

Sonic the Hedgehog (1991) Edytuj

Buzzbomber-spr.png
Buzz Bomber pojawia się po raz pierwszy w grze Sonic the Hedgehog (1991). Jest jedynym z najczęściej pojawiających się badników w grze. Buzz Bombera można spotkać na Green Hill Zone, Marble Zone oraz Spring Yard Zone. Lata on pojedynczo lub w grupie. Gdy gracz jest blisko, zatrzymuje się i strzela pociskiem, który łatwo ominąć. Badnika można zniszczyć skacząc na niego.

Sonic the Hedgehog (8-bit) Edytuj

Buzzbomber 8 bit sprite.png

Buzz Bomber pojawia się także w ośmiobitowej wersji gry, gdzie jest nieco mniejszy. Pojawia się na poziomach Green Hill Zone i Bridge Zone. Zachowuje się tak samo jak w 16-bitowej wersji gry.

Sonic Chaos Edytuj

Beeton sprite.png

Buzz Bombery powracają w grze Sonic Chaos, z wyglądem bardziej przybliżonym do Buzzerów. Posiadają tutaj pomarańczowe głowy, czarne tułowia i żółte odwłoki, a także silniki na plecach.

Buzz Bombery są tutaj znacznie mniejsze i nie posiadają zdolności wystrzeliwania pocisków. Podlatują one jedynie na konkretny obszar, zatrzymują się na chwilę, po czym lecą dalej przed siebie.

Sonic Adventure 2 Edytuj

Buzz Bomber pojawia się w Sonic Adventure 2 na bonusowym poziomie Green Hill. Wygląda podobnie jak w oryginale, lecz w tej wersji jest bardziej kanciasty.

Sonic Generations Edytuj

Buzzery pojawiają się na poziomie Green Hill w wersji na konsole/PC poruszają się cały czas w pozycji zgięcia, gotowe oddać w każdej chwili strzał. Poruszają się zazwyczaj do tyłu i do przodu. Kiedy zobaczą gracza, wykonają obrót i zaczną ładować pocisk w odwłoku. Po chwili wystrzelą w stronę gracza lecący powoli pocisk.

Sonic Lost World Edytuj

Buzz Bombery przeszły kolejną zmianę wyglądu i w Sonic Lost World pojawiają się na większości poziomów, podobnie jak Motobugi. Ich wygląd jest teraz uproszczony i bardziej przypomina ten ze starszych gier. Buzz Bombery podlatują w wybrane przez siebie miejsce i zatrzymują się tam. Wystrzeliwują swoje pociski znacznie szybciej niż w poprzednich grach. Czasami ustawiają się w taki sposób, aby gracz mógł po nich skakać za pomocą Homing Attacku i przechodzić nad przepaściami. W wersji na Nintendo 3DS towarzyszą również Spinnerom, tworząc takie łańcuchy razem z nimi.

W innych grach Edytuj

Buzz Bomber Lego.png

Buzz Bomber w LEGO Dimensions

LEGO Dimensions Edytuj

Buzz Bomber pojawia się w LEGO Dimensions na poziomie Green Hill Zone. Zachowuje się podobnie jak w poprzednich grach, strzelając w gracza pociskiem z odwłoku.

Galeria Edytuj

ved
Sonic Adventure 2
ved
Sonic Lost World

Więcej z Fandomu

Losowa wiki