Fandom

Sonic Wiki

Buzzer

3242strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Główny artykuł

Buzzer (スティンガー Stingers?) – badnik pojawiający się w serii Sonic the Hedgehog, począwszy od gry Sonic the Hedgehog 2.

Opis Edytuj

Sonic the Hedgehog 2 Edytuj

Buzzer sprite.png

Buzzery po raz pierwszy pojawiły się w Sonic 2, na poziomie Emerald Hill Zone. Przypominają one osę. Na plecach mają dwa silniczki, których używają do poruszania się. Robią to jednak dość wolno. Z tułowia wyrasta czerwona głowa oraz odwłok w czarno-żółte paski. Buzzery podlatują do gracza od tyłu lub od przodu (czasami w dwuosobowych grupach) i wystrzeliwują w niego pociski z odwłoków, po czym lecą dalej.

Sonic Blast Edytuj

Buzzer Blast.png

Buzzery powracają w Sonic Blast, otrzymując lekką zmianę wyglądu. Są tutaj mniejsze i posiadają czerwony odwłok. Zachowują się tak samo jak w poprzedniej grze, ale wystrzeliwane przez nie pociski są bardzo małe i trudno jest je zauważyć.

Sonic Pocket Adventure Edytuj

Buzzer Pocket Adventure.png

Buzzery pojawiają się również w Sonic Pocket Adventure. Są tutaj niemal całkowicie żółte. Zachowują się tak samo jak w poprzedniej grze, podlatując do gracza i strzelając w niego pociskiem.

Sonic Advance 2 Edytuj

Stinger sprite 3.png

W Sonic Advance 2 pojawiają się dwa podobne do siebie roboty: Buzzery i Stingery. Stingery posiadają na plecach śmigła i dźgają gracza żądłem. Buzzery natomiast powracają tutaj ze swoim niemal identycznym do oryginalnego wyglądem, strzelając w gracza pociskami. Posiadają silniki na plecach, czarno-żółty odwłok, oraz pomarańczową głowę. Dodatkowo, na głowie pojawiają się szczęki. Buzzery strzelają w gracza na określonym obszarze i nigdy go nie opuszczają, lecąc dalej po wystrzeleniu pocisków.

Sonic Advance 3 Edytuj

Buzzery zachowują się identycznie jak w Sonic Advance 2 i zachowują się podobnie, strzelając w postać pociskami.

Sonic the Hedgehog 4 Edytuj

Buzzer Sonic 4.png

Buzzery pojawiają się we wszystkich trzech epizodach Sonic 4. Posiadają tutaj dłuższe wyrzutnie pocisków na żądłach. Zachowują się tak samo jak w Sonic 2 i są tak samo powolne.

Sonic Colors Edytuj

Buzzer Colors DS.png

Buzzery przechodzą mocną zmianę wyglądu w Sonic Colors. Pojawiają się w obu wersjach gry.

Buzzery w wersji na Wii poruszają się cały czas w pozycji zgięcia, gotowe oddać w każdej chwili strzał. Poruszają się zazwyczaj do tyłu i do przodu. Kiedy zobaczą gracza, wykonają obrót i zaczną ładować pocisk w odwłoku. Po chwili wystrzelą w stronę gracza. W wersji na Nintendo DS zachowują się tak samo jak w Sonic 2.

Sonic Generations Edytuj

Buzzery pojawiają się tylko w wersji na konsole/PC gry Sonic Generations. Zachowują się tak samo jak w wersji Sonic Colors na Wii. Nie różnią się sposobem ataku od Buzz Bomberów. Można je spotkać na poziomach Green Hill i Planet Wisp.

W innych grach Edytuj

Buzzer Lego.png

Buzzer w LEGO Dimensions

LEGO Dimensions Edytuj

Buzz Bomber pojawia się w LEGO Dimensions na poziomie Green Hill Zone i Emerald Coast. Zachowuje się identycznie jak Buzz Bomber w tej grze. W Metropolis Zone Buzzery latają w powietrzu i próbują zestrzelić Tornado.

W innych mediach Edytuj

Sonic the Comic Edytuj

Buzzer-komiks.jpg

Buzzer w Sonic the Comic

Buzzery pojawiają się w licznych numerach serii komiksów publikowanych przez wydawnictwo Fleetway. Są tutaj robotami, należącymi do sił Doktora Robotnika. Buzzery mają tutaj wiele cech wspólnych z Buzz Bomberami.

Archie Comics Edytuj

W serii komiksów o jeżu Sonicu i jego spin-offach, Buzzery są częścią Badnik Horde Doktora Eggmana.

Ciekawostki Edytuj

  • We wczesnych projektach, Buzzer mógł również niszczyć mosty w Emerald Hill Zone, ale pomysł ten został szybko porzucony.
ved
Sonic Colors

Więcej z Fandomu

Losowa wiki