FANDOM

Cameron (キャメロン Kyamero?) – robot z serii E-1000, pojawiający się w grach Sonic Heroes i Sonic Runners.

Opis Edytuj

Camerony to zielone roboty w kształcie żółwia, z zamontowaną na górze wyrzutnią pocisków. Posiadają również wielkie oczy i małe nogi, pozwalające im na wykonywanie obrotów.

Sonic Heroes Edytuj

Camerony zadebiutowały w Sonic Heroes, jako przeciwnicy pojawiający się głównie we wczesnych poziomach. Często atakują w grupach z Egg Pawnami. Jeśli Camerony wykryją wrogów, zaczną obracać się w ich stronę i będą ładowały swoje działo. Po pewnym czasie wystrzelą szeroki, zielony, okrągły pocisk. Mogą również schować swoje nogi i głowę do skorupy, unieruchamiając się i zwiększając pancerz.

Camerony mogą zostać zniszczone tylko przez postacie specjalizujące się w mocy, lub postacie specjalizujące się w szybkości (po zdobyciu 3 poziomu). Postacie szybkości mogą przewrócić je do góry nogami, za pomocą Tornado Jump. Wywrócone Camerony będą otrzymywały obrażenia od Homing Attacku.

Sonic Runners Edytuj

Camerony są jednymi z możliwych do odblokowania postaci towarzyszących graczowi. Co ciekawe, posiadają taki sam kolor skorupy jak Gold Camerony.

Galeria Edytuj