Fandom

Sonic Wiki

Chao Attack

2637stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Chao Attack (チャオアタック Chaoatakku?) znany również jako Cheese Attack – atak wykonywany przez Cream the Rabbit, pojawiający się w grach Sonic Advance 2, Sonic Advance 3 i Sonic Heroes.

Opis Edytuj

Seria Advance Edytuj

Sonic Advance 2 Edytuj

Chao Attack SA2.png

Chao Attack w Sonic Advance 2

Chao Attack zadebiutował w grze Sonic Advance 2. Atak może być wykonany tylko przez Cream, kiedy ta znajduje się w powietrzu lub na ziemi. W trakcie jego wykonywania, Cream pokazuje palcem w przód, na co Cheese odwraca się, namierza i szarżuje na przeciwnika, uszkadzając lub niszcząc go.

Sonic Advance 3 Edytuj

Chao Attack powraca w grze Sonic Advance 3, gdzie jest wykonywany w ten sam sposób co w grze Sonic Advance 2. Dodatkowo, Tag Action Cream upodabnia Cheese'a w wyglądzie do partnera gracza na ograniczony czas.

Jeśli Cream jest w parze z Soniciem, mogą wykonać Chao Ball Attack. Polega on na wyrzuceniu Cheesa w przód i szarży do przodu, która nie jest samonaprowadzająca. Jeśli jest w parze z Amy, może wykonać ten atak tylko będąc w powietrzu.

Sonic Heroes Edytuj

Cheese Attack.png

Chao Attack w Sonic Heroes

Chao Attack, znany tutaj jako Cheese Attack pojawia się jako jeden z ataków Cream. Cheese Attack może być wykonany tylko wtedy, kiedy Cream jest sama i nie tworzy formacji wieży z innymi postaciami z drużyny. Można tego dokonać, jeśli np. pozostałe postacie stoją na przyciskach, są w pewien sposób unieruchomione (przez Klageny lub Egg Magiciany), lub jeśli w trakcie walki drużynowej na arenie zostaje tylko Cream. Możliwe jest również szybkie wystrzelenie postaci Thunder Shootem, co sprawi że na chwilę postać latająca zostanie sama.

Aby wykonać Cheese Attack, gracz musi wcisnąć przycisk ataku kiedy Cream jest sama. Cream pochyli się wówczas do przodu i pokaże palcem przed siebie, na co Cheese odwróci się i zaatakuje pobliskiego przeciwnika, niszcząc go. W przeciwieństwie do pozostałych ataków latających postaci, takich jak Dummy Ring Bomb, czy Sting Attack, Cheese Attack zawsze niszczy przeciwnika, nigdy go nie ogłuszając. Jest to jednak najwolniejszy spośród tych ataków.
ved
Sonic Advance 2
ved
Sonic Advance 3

Więcej w Fandom

Losowa wiki