FANDOM

Chao Kindergarten – budynek pojawiający się w Świecie Chao. Spełnia wiele funkcji m.in. Chao mogą się tutaj nauczyć nowych umiejętności.

Opis Edytuj

Chao Kindergarten położony jest w Świecie Chao. To duży, niebieski dom, z czerwonym dachem. Prowadzi do niego utwardzona ścieżka. Budynek jest otoczony zielenią. W głównym korytarzu znajdują się rysunki wykonane przez Chao, a także wejścia do poszczególnych pomieszczeń. Każde spełnia określoną funkcję.

Klasa Edytuj

Odbywają się tutaj różne zajęcia, podczas których Chao mogą się nauczyć nowych umiejętności, jak na przykład taniec, śpiew, rysowanie i granie na instrumentach. Gracz może tutaj zostawić maksymalnie do czterech Chao naraz. Podopiecznych można odebrać po zakończeniu zajęć.

Pokój dyrektora Edytuj

W gabinecie dyrektora można uzyskać informacje na temat procesu dorastania i wychowywania Chao. Gracz może tutaj znaleźć odpowiedzi na najważniejsze pytania, dotyczące systemu Chao.

Centrum zdrowia Edytuj

Gabinet doktora, w którym gracz może zbadać stan zdrowia swojego Chao, a także zobaczyć statystyki i predyspozycje podopiecznego. Poza tym można przejrzeć ulubione jedzenie Chao, liczbę zdobytych przez niego nagród, oraz ilość dokonanych przez Chao transformacji/reinkarnacji.

Dom jasnowidza Edytuj

Jasnowidz pozwala nadać Chao imię wybrane przez gracza, lub wylosowane przez wróżkę.

Black Market Edytuj

Osobny artykuł: Black Market

Sklep, ukryty w szkolnej szafie. Gracz może tutaj zakupić nowe przedmioty do swojego ogrodu, jak akcesoria dla Chao, nowe rodzaje owoców, czy też nowe jajka. Walutą za którą nabywane są przedmioty są pierścienie, które gracz zdobywa w trakcie rozgrywki.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Chao Kindergarten
Śpiewające Chao

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria