FANDOM

Maszyna Chao (ang. Chao Machine), znana również jako Name Machine, Chao Transporter, lub Chao Departure Machine – maszyna pojawiająca się w ogrodach Chao w grach Sonic Adventure DX: Director's Cut i Sonic Adventure 2: Battle.

Opis Edytuj

Wygląd Edytuj

Maszyna Chao jest stacjonarnym urządzeniem. Składa się z głównego ekranu w kształcie głowy Chao. Posiada bazę, na której znajduje się czerwony przycisk, oraz rozsuwany otwór do którego można wrzucać Chao. Maszyna aktywowana jest po stanięciu na czerwonym guziku.

Opcje Edytuj

Drop off Edytuj

Pozwala przenosić Chao z Sonic Adventure DX: Director's Cut i Sonic Adventure 2: Battle do Tiny Chao Garden z gier Sonic Advance, Sonic Advance 2 i Sonic Pinball Party. Opcja dostępna tylko w wersjach na GameCube, po połączeniu z Game Boy Advance.

Opcja została usunięta w wydaniach Sonic Adventure z 2010 roku i Sonic Adventure 2 z 2012 roku.

Pick up Edytuj

Pozwala na transfer Chao z Tiny Chao Garden do ogrodów w Sonic Adventure DX: Director's Cut i Sonic Adventure 2: Battle. Dostępna tylko w wersji na GameCube.

Podobnie jak Drop off, opcja ta została usunięta w wydaniach Sonic Adventure z 2010 roku i Sonic Adventure 2 z 2012 roku.

Move Edytuj

Dostępna tylko w Sonic Adventure 2: Battle. Pozwala przenosić Chao pomiędzy miejscami zapisu: slotami A i B. Została usunięta z Sonic Adventure DX: Director's Cut, z powodu istnienia osobnej opcji pozwalającej na zmianę miejsca zapisu.

Name Edytuj

Pozwala nadać Chao imię. Została usunięta z Sonic Adventure 2: Battle, ponieważ Chao można nazwać u wróżki w Chao Kindergarten.

Good-bye Edytuj

Pozwala usunąć Chao z ogrodu, odsyłając go do lasu. Pożegnany Chao nie będzie mógł być przywrócony do gry.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Chao Transporter
Goodbye Chao

Ciekawostki Edytuj

  • Good-bye to jedyna opcja, która nie została usunięta w żadnej z wersji.