Fandom

Sonic Wiki

Chao Stadium

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Chao Stadium – lokacja pojawiająca się w grach Sonic Adventure, Sonic Adventure 2, a także ich remake'ach. Pojawia się w ogrodach Chao i pozwala graczowi uzyskać dostęp do różnych minigier związanych z Chao.

Opis Edytuj

Sonic Adventure Edytuj

Chao Stadium jest miejscem, w którym organizowane są wyścigi Chao. Gracz może dostać się do tego miejsca wchodząc przez czerwone drzwi w Station Square Garden. Następnie gracz może wybrać rodzaj wyścigu, a także trasę i swojego Chao, który weźmie udział w zawodach z innymi Chao.

Sonic Adventure 2 Edytuj

W Sonic Adventure 2, wejście do Chao Stadium znajduje się w neutralnym ogrodzie. Gracz może przejść przez znajdującą się tam grotę, prowadzącą do Chao Stadium. Tak jak w Sonic Adventure, gracz może wybrać rodzaj wyścigu, trasę i swojego Chao, który weźmie udział w zawodach z innymi Chao.

W grze Sonic Adventure 2: Battle, wchodząc do groty gracz może wybrać czy chce iść na wyścigi Chao, czy też wybrać się na Chao Karate. Zasady są tam podobne jak w wyścigach, z wyjątkiem tego że w karate Chao nie ścigają się, ale walczą przeciwko sobie.

Galeria Edytuj

ved
Sonic Adventure
ved
Sonic Adventure 2

Więcej w Fandom

Losowa wiki