FANDOM

Chao Walker – pojazd Neutralnego Chao pojawiający się w grach Sonic Adventure 2, Sonic Adventure 2: Battle i Sonic Runners. Jest to maszyna krocząca w kształcie głowy Chao, którą zbudował Miles "Tails" Prower.

Opis Edytuj

Sonic Adventure 2 Edytuj

Chao Walker pojawił się po raz pierwszy w Sonic Adventure 2. Gracz może się w niego wcielić tylko w wieloosobowym trybie strzelania. Aby go odblokować, gracz musi ukończyć wszystkie misje Tailsa z A-rankiem. W Sonic Adventure 2: Battle, Chao Walker pojawia się od początku w trybie wieloosobowym.

Chao Walker porusza się najszybciej ze strzelających postaci (pomijając Cyclone w skórce Tornado), ale jednocześnie posiada najmniej zdrowia i słabe ataki.

Specjalne ataki Chao Walkera to:

  • Booming Missile – Chao Walker wystrzeliwuje serię samonaprowadzających pocisków we wrogi pojazd. Wystrzeliwuje jednak mniej pocisków niż w przypadku pozostałych wersji tego ataku.
  • Rumble Launcher – wystrzeliwuje salwę samonaprowadzających rakiet we wroga.
  • Zap Laser – wystrzeliwuje niszczycielski laser, zadający duże obrażenia wrogom. Trwa o 25% dłużej niż Power Laser.

Sonic Runners Edytuj

Chao Walker pojawia się jako rzadki towarzysz gracza. Jego specjalizacją jest szybkość. Pozwala pozostałym postaciom towarzyszącym graczowi na absorbowanie pierścieni na krótki czas za każde 200 punktów combo.

Galeria Edytuj