FANDOM

Cudzy1 Welcome to Chao world! Cudzy2
Omochao, Sonic Adventure 2
Świat Chao – świat w którym mieszkają Chao w grach Sonic Adventure 2 i Sonic Adventure 2: Battle.

Opis Edytuj

Chao Island

Świat Chao na mapie

Świat Chao jest wyspą w kształcie głowy Chao, położoną w zatoce niedaleko miasta Central City. Aby odblokować ten świat dla każdej postaci, gracz musi, osobno grając każdą postacią, znaleźć klucz Chao w skrzyni Chao. Pod koniec poziomu, gracz zostanie teleportowany do Chao Lobby, głównej części wyspy. Jest to duże pomieszczenie w kształcie okręgu. Pośrodku znajduje się teleport, który służy do teleportowania się do tego świata, a także do opuszczania go. Z jednej strony położone jest wejście do Neutral Garden, zawierającego Chao Stadium, a po przeciwnej wejście do Chao Kindergarten, zawierające Black Market. Gracz może również odblokować wejście do Hero Garden, do którego prowadzą biegnące w górę schody, a także Dark Garden, do którego prowadzą z kolei biegnące w dół schody.

Świat Chao może być następnie odwiedzony przez dowolną postać, która wcześniej dostała się do niego za pomocą klucza Chao, poprzez wybór poziomu.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Chao Lobby

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj