Fandom

Sonic Wiki

Chao in Space

3250stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Chao in Space – seria fikcyjnych filmów, pojawiających się w postaci reklam w serii Sonic the Hedgehog, w grach: Sonic Adventure, Sonic Adventure 2 i Sonic Generations.

Opis Edytuj

Chao in Space pojawiają się w postaci plakatów i billboardów zapowiadających film na poziomach o tematyce miejskiej. Na plakatach można dostrzec zdjęcia różnych ras Chao, a także imiona powiązanych z nimi postaciami, jak np. Tikal i Chaos. W filmach role główne odgrywają Chao, a autorstwo przypisuje się wytwórni Sonic Team films. Reżyserem tych filmów jest Sonic the Hedgehog.

Lista filmów:

Dodatkowo, podczas walki z Silverem w Sonic Generations, w toczącej się kuli gruzów, a także w menu poziomu Crisis City za plecami Blaze w tej samej grze można zaobserwować poniszczony plakat nieznanego filmu o Chao (na podstawie niektórych znaków być może jest to Chao in Space III).

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Plakat filmu Chao w Kosmosie: W Poszukiwaniu Tikal może być odniesieniem do filmu Star Trek III: W poszukiwaniu Spocka.
  • Plakat filmu Chao w Kosmosie: W Poszukiwaniu Tikal zawiera liczne błędy w imionach postaci. Są to:
  • Plakat filmu Chao w Kosmosie 2: Perfekcyjny Chaos Kontratakuje jest prawdopodobnie odniesieniem do filmu Gwiezdne wojny: część V – Imperium kontratakuje.
  • Na plakacie filmu Chao w Kosmosie: W poszukiwaniu Tikal widoczny jest Death Egg Robot.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki