Chaos 0

2628stron na

Ten artykuł dotyczy bossa w grze Sonic Adventure. Zobacz też artykuł o postaci.

Sonic Adventure
Chaos 0

Następny boss >>

Chaos 0 – pierwszy boss w grach Sonic Adventure i Sonic Adventure DX: Director's Cut. Walka toczona jest przez Sonica na samym początku gry, tuż po wstępnym przerywniku filmowym.

Przebieg walki Edytuj

Walka odbywa się przed urzędem miasta na Station Square.

Chaos ma kilka stosunkowo niegroźnych ataków. Na samym początku rozciąga on swoje ręce, próbując uderzyć nimi Sonica. Po pierwszym uderzeniu Chaos zmienia swój atak - rozciąga swoje ręce i zaczyna się obracać. Po drugim uderzeniu, Chaos wskakuje na latarnie i stamtąd próbuje uderzyć Sonica rozciągając ręce. Po jakimś czasie zeskakuje. Gdy to uczyni, można go uderzyć. Wtedy walka się kończy.

Aby zadać obrażenia Chaosowi, należy skakać na jego mózg. Po każdym uderzeniu, Chaos zamieni się w kałużę i przemieści się na inną część areny. Po pokonaniu, Chaos również zamienia się w kałużę, ale tym razem ucieka przez studzienkę kanalizacyjną.

Filmy Edytuj

Sonic Adventure DX - Sonic Boss 1 Chaos02:27

Sonic Adventure DX - Sonic Boss 1 Chaos