Ten artykuł dotyczy bossa w grze Sonic Adventure. Zobacz też artykuł o postaci.

Chaos 0 – pierwszy boss w grach Sonic Adventure i Sonic Adventure DX: Director's Cut. Walka toczona jest przez Sonica na samym początku gry, tuż po wstępnym przerywniku filmowym.

Boss Edytuj

Walka odbywa się przed urzędem miasta na Station Square. Chaos ma kilka stosunkowo niegroźnych ataków. Na samym początku rozciąga on swoje ręce, próbując uderzyć nimi Sonica. Po pierwszym uderzeniu Chaos zmienia swój atak - rozciąga swoje ręce i zaczyna się obracać. Po drugim uderzeniu, Chaos wskakuje na latarnie i stamtąd próbuje uderzyć Sonica rozciągając ręce. Po jakimś czasie zeskakuje. Gdy to uczyni, można go uderzyć. Wtedy walka się kończy. Aby zadać obrażenia Chaosowi, należy skakać na jego mózg. Po każdym uderzeniu, Chaos zamieni się w kałużę i przemieści się na inną część areny. Po pokonaniu, Chaos również zamienia się w kałużę, ale tym razem ucieka przez studzienkę kanalizacyjną.

Galeria Edytuj

Sonic Adventure Edytuj

[?
]
Galeria

Sonic Adventure DX: Director's Cut Edytuj

[?
]