Fandom

Sonic Wiki

Chaos 6

2642strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

<< Poprzedni boss

Sonic Adventure
Chaos 6 (Sonic)

Następny boss >>

<< Poprzedni boss

Sonic Adventure
Chaos 6 (Knuckles)

Sonic Adventure
Chaos 6 (Big)

Chaos 6 – transformacja Chaosa; przedostatni boss w historii Sonica i ostatni boss w historii Knucklesa i Biga w grach Sonic Adventure i Sonic Adventure DX: Director's Cut.

Opis Edytuj

Chaos 6 znacznie różni się od swoich poprzednich form. Jego kształt przypomina bardziej pająka lub żabę. Jest również znacznie większy. Jego ciało jest bardzo masywne, zawierające szkielet podtrzymujący cztery Szmaragdy Chaosu. Posiada łącznie trzy pary nóg, oraz dwa odstające z tyłu wodne człony. Dwa tylne odnóża zawierają po jednym Szmaragdzie Chaosu. Na przodzie ciała znajduje się uzębiony otwór gębowy, a także dwoje oczu położonych względem siebie w pionie. Dodatkowo, Chaos 6 posiada długi ogon.

Historia Edytuj

Na pokładzie Egg Carriera, Eggman wykradł Flicky'emu towarzyszącemu Amy Szmaragd Chaosu. Następnie, wyrwał Froggy'ego z rąk Biga i wyciągnął z niego kolejny Szmaragd. Następnie Chaos wchłonął pozostałe szmaragdy, przemieniając się w swoją szóstą formę. Eggman wrzucił również do jego ciała Froggy'ego, który połknął ogon Chaosa. Sonic przybył w porę na ratunek i razem z Bigiem wyłowili Froggy'ego i zniszczyli Chaosa. Niebieski jeż rzucił się następnie w pościg za uciekającym Eggmanem, a Big razem ze swoim przyjacielem opuścili Egg Carrier. Kiedy na miejscu zjawił się Knuckles, Chaos 6 odnowił się, próbując pokonać czerwoną kolczatkę. Knuckles ponownie zniszczył potwora, zbierając pozostawione przez niego Szmaragdy Chaosu.

Boss Edytuj

W przeciwieństwie do pozostałych form, Chaos 6 nie może być zraniony zwykłymi atakami, dopóki gracz go nie osłabi. Potwór wyposażony jest w liczne ataki, zadające obszarowe obrażenia. Chaos 6 porusza się w kierunku gracza, lub krąży wokół niego. Może wsysać pobliskie przedmioty do wnętrza swojej paszczy, a następnie wypluwać je i zadając obrażenia. Może również wykonywać wysokie i dalekie skoki, czasami kończące się wytworzeniem fali uderzeniowej. Innym jego atakiem jest cios ogonem. Jeśli Chaos 6 zatrzyma się na środku pola walki, przybierze wąski kształt, pozostawiając na górze swój ogon. Będzie następnie wystrzeliwał w gracza sztywnymi mackami, ograniczającymi mobilność. Kiedy skończy, będzie próbował uderzyć gracza ogonem.

Sonic the Hedgehog Edytuj

W trakcie walki Sonica z Chaosem 6, na polu walki pojawia się również Eggman. Będzie on zrzucał na gracza zamrażające go roboty, które Sonic musi uderzyć, a następnie złapać i wrzucić do paszczy Chaosa 6. Następnie, kiedy potwór będzie zamrożony, gracz będzie mógł zadać bossowi obrażenia. Jeśli trafione roboty leżą na ziemi, Chaos 6 może je również połknąć podczas wsysania. Jeśli dotknie ich podczas chodzenia, zostaną zniszczone. Boss może zostać dosyć szybko pokonany za pomocą Light Speed Attack.

Knuckles the Echidna Edytuj

W przypadku Knucklesa, zasady są takie same jak u Sonica. Kolczatka posiada jednak dodatkowe utrudnienie, w postaci dziur na polu walki, które zadają obrażenia jeśli gracz w nie wpadnie. Podczas walki, zamrażające roboty będą regularnie pojawiały się dookoła areny.

Big the Cat Edytuj

Big posiada zupełnie inny model walki niż poprzednie postacie. Celem gracza, jest wyłowienie Froggy'ego z wnętrza Chaosa 6. Gracz może to zrobić tylko wtedy, kiedy na ciele potwora pojawi się znacznik, informujący gdzie jest położona żaba. Następnie Big musi zarzucić przynętę i trafić nią w miejsce, gdzie znajduje się Froggy. Po celnym trafieniu, Big wygra walkę.

Podczas walki, na planszy nie pojawiają się zamrażające roboty. Chaos 6 będzie korzystał tylko z dwóch ataków: skakania i uderzania ogonem. Będzie szedł w stronę gracza i krążył wokół niego, przyspieszając, aby utrudnić złowienie Froggy'ego.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Chaos 6
ved
Sonic Adventure

Więcej w Fandom

Losowa wiki