Wybuch Chaosu (カオスブラスト Kaosu Burasuto?) – jedna z umiejętności jeża Shadowa, opartych na Kontroli Chaosu. Zdolność ta powoduje wykonanie wielkiego wybuchu, o bardzo niszczycielskiej sile.

Opis Edytuj

Shadow the Hedgehog Edytuj

W Shadow the Hedgehog gracz musi uzyskać formę Dark Shadowa. Można tego dokonać niszcząc przedmioty i pokonując przeciwników związanych z dobrem.

Wybuch Chaosu Shadow

Wybuch Chaosu w trakcie rozgrywki

Po naładowaniu się czerwonego licznika u góry ekranu, Shadow będzie w stanie wykonać umiejętność. Wybuch Chaosu tworzy dookoła jeża potężną eksplozję o średnim zasięgu rażenia. Natychmiastowo niszczy większość przeszkód, przeciwników, a także zadaje obrażenia bossom. Gracz może powtarzać Wybuch Chaosu do momentu wyczerpania się licznika. Należy pamiętać że każde użycie umiejętności drastycznie zmniejsza wartość paska.

Sonic the Hedgehog (2006) Edytuj

Chaos Blast 06

Wybuch Chaos w Sonic the Hedgehog (2006)

W Sonic the Hedgehog (2006) Shadow może wykonać Wybuch Chaosu tylko wtedy kiedy jest w formie Chaos Boost trzeciego poziomu. Wybuch posiada niewielki zasięg, ale może natychmiastowo zniszczyć każdego pobliskiego przeciwnika niezależnie od jego zdrowia.

Sonic & All-Stars Racing Transformed Edytuj

Chaos Blast Racing

Specjalna umiejętność Shadowa

Sonic & All-Stars Racing Transformed Shadow korzysta z Wybuchu Chaosu podczas wykonywania swojego specjalnego ataku. Shadow podskakuje i wytwarza wokół swojego pojazdu czerwoną eksplozję, która rani wszystkich zawodników w pobliżu. Wybuch Chaosu może być używany wiele razy podczas specjalnej umiejętności, ale między poszczególnymi wybuchami należy nieco odczekać.