Fandom

Sonic Wiki

Chaos Inferno

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Chaos Inferno (カオスインフェルノ Kaosuinferuno?)Team Blast dostępny dla drużyny Team Dark w Sonic Heroes.

Opis Edytuj

Chaos Inferno 2.png

Omega strzelający laserami

Chaos Inferno może być użyty przez gracza po zapełnieniu się licznika Team Blasta. Atak ten rozpoczyna się od użycia Kontroli Chaosu przez Shadowa, która zatrzymuje czas. Rouge ląduje następnie na głowie E-123 Omegi i podnosi go do góry. Robot wystrzeliwuje z dłoni dwa fioletowe lasery i obraca tułowiem, niszcząc wszystkich przeciwników dookoła. Dodatkowo, po zakończeniu ataku, czas w grze zatrzyma się do czasu opróżnienia się licznika Team Blasta. Zatrzymanie czasu działa również na licznik czasu, pobliskie roboty i niektóre struktury. Może pomóc zaoszczędzić czas, oraz łatwo pokonać zastygłych przeciwników, jak i również unieruchomić gracza na pewien czas, ponieważ obiekty takie jak drzwi, przejścia i wiatraki nie będą się otwierały lub przestaną działać do momentu przywrócenia czasu.

Ciekawostki Edytuj

  • Podczas Chaos Inferno, Shadow zawsze używa zielonego Szmaragdu Chaosu, nieważne czy gracz posiada szmaragdy w trakcie gry, czy nie.
  • Zatrzymanie czasu po użyciu ataku może zostać przerwane ponownym naciśnięciem przycisku aktywującego Team Blast.

Więcej w Fandom

Losowa wiki