Fandom

Sonic Wiki

Chocola

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

Chocola (チョコラ Chocora?)Chao, brat bliźniak Cheese'a pojawiający się w grze Sonic Heroes.

Opis Edytuj

Chocola jest Chao o brązowym kolorze skóry. Posiada żółte końcówki rąk, stóp i głowy, łącznie z żółtym pomponem nad jego głową. Nosi niebieską kokardkę na brzuchu. Z tyłu wyrastają mu motyle skrzydełka, pozwalające latać.

Historia Edytuj

Chocola pojawia się tylko w grze Sonic Heroes. Zostaje tam, razem z Froggym, porwany przez Neo Metal Sonica, ze względu na swoje powiązania z Chaosem.

Amy, Cream i Big widząc w gazecie ogłoszenie o porwaniu Chocoli i Froggy'ego, ruszają na ratunek, aby odnaleźć zaginionych. Drużyna dotarła na pokład Final Fortress, gdzie pokonała Egg Emperora. Neo Metal Sonic w przebraniu Eggmana zamienił się w srebrną kałużę, z której uwolnił Chocolę i Froggy'ego. Chocola i Cheese szczęśliwi ze swojego spotkania złapali się za ręce i zaczęli tańczyć dookoła, kłaniając się bohaterom, w podzięce za ratunek. Chocola pojawił się również pod koniec Last Story, gdzie machał na pożegnanie Amy, która zaczęła gonić za Soniciem. Obecnie Chocola przebywa z Cheesem w domu Cream i Vanilli.

W innych mediach Edytuj

Archie Comics Edytuj

Osobny artykuł: Chocola (Archie)

Chocola pojawia się w serii komiksów o Sonicu, publikowanej przez Archie Comics. Tak samo jak w grach, jest tam przedstawiony jako brat Cheese'a, mieszkający z Cream i Vanillą.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Imię Chocoli odnosi się do czekolady (Chocolate), która ma podobny do jego skóry kolor.

Więcej w Fandom

Losowa wiki