FANDOM

Chocola (チョコラ Chocora?)Chao, brat bliźniak Cheese'a pojawiający się w grze Sonic Heroes.

Opis Edytuj

Chocola jest Chao o brązowym kolorze skóry. Posiada żółte końcówki rąk, stóp i głowy, łącznie z żółtym pomponem nad jego głową. Nosi niebieską kokardkę na brzuchu. Z tyłu wyrastają mu motyle skrzydełka, pozwalające latać.

Historia Edytuj

Chocola pojawił się tylko w grze Sonic Heroes. Został tam, wraz z Żabkiem porwany przez Neo Metal Sonica, który zamierzał pobrać od nich obu dane Chaosa. Team Rose wyruszyli z misją ratunkową, po tym jak zobaczyli zdjęcie Sonica uciekającego z Chocolą i Żabkiem. Ostatecznie Neo Metal Sonic zwrócił Chocolę i Żabka, po tym jak Tema Rose zniszczyli Egg Emperora. Chocola pojednał się ze swoim bratem, Cheesem, oraz podziękował bohaterom za ratunek. Później pożegnał Amy, która opuściła swoją drużynę aby wznowić pościg za Soniciem.

W innych mediach Edytuj

Archie Comics Edytuj

Chocola pojawia się w serii komiksów o Sonicu, publikowanej przez Archie Comics. Tak samo jak w grach, jest tam przedstawiony jako brat Cheese'a, mieszkający z Cream i Vaniilą.

Ciekawostki Edytuj

  • Imię Chocoli odnosi się do czekolady (Chocolate), która ma podobny do jego skóry kolor.