Fandom

Sonic Wiki

Chop-Chop

2642strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Chop-Chop (ピラーナ Pirāna?, właśc. Piranha) – badnik pojawiający się w serii Sonic the Hedgehog, począwszy od gry Sonic the Hedgehog 2. Jest żółto-niebieskim robotem przypominającym piranię.

Opis Edytuj

Sonic the Hedgehog 2 Edytuj

Chopchop sprite.png
Chop-Chop po raz pierwszy pojawił się w Sonic the Hedgehog 2 na poziomie Aquatic Ruin Zone. Robot pływa w wodnych sekcjach poziomu. Kiedy wykryje gracza, zwiększy drastycznie swoją prędkość i zacznie mknąć w kierunku postaci. Może również atakować z tyłu. Przy kontakcie, Chop-Chop wykonuje serię ugryzień zadających graczowi obrażenia. Z powodu obniżania się prędkości gracza, ucieczka przed robotem est praktycznie niemożliwa. Przeciwnika można za to łatwo zniszczyć dowolnym ciosem.

Sonic Pocket Adventure Edytuj

Chop Chop PA sprite.png

Chop-Chop powraca w Sonic Pocket Adventure na poziomie Aquatic Relix Zone. Ponownie nawiedza podwodne sekcje poziomu. Kiedy wykryje gracza zacznie na niego szarżować swoimi szczękami.

Sonic the Hedgehog 4: Episode II Edytuj

Chop-Chopy pojawiają się również w drugim epizodzie Sonic 4. Robot otrzymał zmieniony wygląd, przechodząc do trójwymiaru i otwierając swoje oczy. Pojawia się w podwodnych sekcjach 3 aktów Sylvania Castle Zone i White Park Zone. Poza tym że robot ponownie szarżuje na gracza kiedy go wykryje, Chop-Chop może również zawrócić po nieudanej szarży i zaatakować gracza od tyłu.

Ciekawostki Edytuj

ved
Sonic the Hedgehog 4

Więcej w Fandom

Losowa wiki