FANDOM

Chrome Gadget Zone – trzeci poziom trybu wieloosobowego w grach Sonic the Hedgehog 3 oraz Sonic 3 & Knuckles. Następuje po Balloon Park Zone, a poprzedza Desert Palace Zone.

Opis Edytuj

Chrome Gadget jest poziomem o tematyce przemysłowej, jednak jest dosyć szybki. Znajdują się tutaj różne przewody, pręty oraz groźne elementy rozgrywki. Tak jak inne poziomy trybu, składa się z 5 okrążeń.

Na początku poziomu znajduje się platforma. Po wejściu na nią zacznie ona opadać dzięki czemu można dostać się na niższe partie poziomu i kontynuować wyścig. Trzeba być jednak ostrożnym - uderzenie w dolną część platformy spowoduje, że postać zginie. Po tej platformie znajdują się wiatraki, których trzeba użyć by przejść do trzeciego obszaru poziomu - wielkiego dołu w kształcie litery U. Jeśli gracz nie przeskoczy nad nim i wpadnie do tego dołu może stracić cenny czas próbując się wydostać. Po tym następuje mały korytarz oraz ściana zderzaków, a po nich następuje koniec okrążenia.

Pojawia się przycisk do aktywacji przeszkody. Znajduje się na lewej krawędzi przed dołem. Aktywuje on platformę ze springiem, która pojawia się tuż przed wejściem do ostatniego korytarza. Nieostrożny gracz może wskoczyć na spring zamiast do korytarza i zostać wybity do początku sekcji. Może również utknąć na dłuższą chwilę w dole.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Chrome Gadget Zone

Ciekawostki Edytuj