FANDOM

Circus Park – jeden z trzech możliwych do wyboru trzecich poziomów w grze Shadow the Hedgehog. Gracz może się na niego dostać po ukończeniu misji Hero na poziomie Lethal Highway, lub misji Hero na poziomie Glyphic Canyon.

Historia Edytuj

Shadow poszukuje czwartego Szmaragdu Chaosu, kiedy nagle widzi jak Tails, który posiada przy sobie klejnot, rozbija się w pobliżu Circus Parku. Jeż postanawia udać się do cyrku, aby zdobyć szmaragd.

Opis Edytuj

Circus Park jest wielkim parkiem rozrywki, wybudowanym przez Doktora Eggmana z pierścieni które zebrał z całego świata. Poziom jest kolorowy, wypełniony licznymi światłami i cyrkowymi atrakcjami. Gracz porusza się tutaj po wąskich platformach, a także przemierza drogi w kształcie zjeżdżalni. Na końcu tych dróg znajdują się specjalne sprężyny, które odbijają Shadowa w górę, pozwalając mu dostać się do maszyn przyznających pierścienie. Odpowiednio długie siedzenie w tej maszynie pozwoli graczowi zdobyć maksymalnie 50 pierścieni, co bardzo przydaje się w wykonywaniu misji Hero. Zbieranie pierścieni umożliwiają również płonące obręcze, lecz dają ich mniej, a także skakanie przez nie jest ryzykowne, ponieważ gracz może otrzymać obrażenia i upuścić część zebranych pierścieni.

Oprócz tego, na poziomie pojawiają się również latające z góry do dołu beczki, podobne do tych z Carnival Night Zone z gry Sonic the Hedgehog 3. Poruszają się tutaj automatycznie i gracz nie może kontrolować. Można tu również znaleźć kolorowe słupy, po których gracz może się wspinać lub zjeżdżać, a także kolejki górskie, dzięki którym gracz może pokonywać duże odległości.

Na końcu poziomu znajduje się wielki cyrkowy namiot. Aby z niego wyjść, gracz musi wspiąć się po słupie w górę, a następnie przejść po linie przez ognistą obręcz na drugą stronę. Na drugim końcu znajduje się Spring, który wybije gracza z namiotu.

Na początku poziomu, tuż przed wejściem do Circus Parku, gracz spotka Tailsa. Lis poprosi Shadowa o pomoc w zebraniu 400 pierścieni z parku Eggmana. Gracz może również pomóc samemu doktorowi w zniszczeniu 20 robotów GUN atakujących park. Jeśli Shadow zdecyduje się nie pomagać żadnej ze stron, jego zadaniem będzie zdobycie Szmaragdu Chaosu na końcu cyrku.

Klucze Edytuj

  1. Pierwszy klucz – po przejściu przez drugi punkt kontrolny, gracz powinien wskoczyć na fioletowy balon, znajdujący się w środkowej przepaści, wybić się za jego pomocą w górę i zdobyć klucz.
  2. Drugi klucz – tuż po przejściu przez trzeci punkt, gracz powinien zejść w dół i zniszczyć drewnianą skrzynię, znajdującą się za nim.
  3. Trzeci klucz – gracz powinien przejechać po linach z trzema tarczami do strzelania i znaleźć klucz w pobliżu miejsca, w którym znajdują się dwa Mono Beetle.
  4. Czwarty klucz – po zeskoczeniu w dół pierwszego kolorowego tunelu, gracz powinien zejść w dół korytarza i odwrócić się. Z tyłu znajduje się beczka, poruszająca się pomiędzy jedną nieruchomą i drugą, na której umieszczony jest klucz.
  5. Piąty klucz – po wyjściu z namiotu gracz powinien wsiąść do kolejki górskiej i przechylić ją na lewo, aby zdobyć klucz.

Za sekretnymi drzwiami znajduje się strzelnica, w której gracz może zdobyć pierścienie. Przydaje się przy wykonywaniu misji Hero.

Misje Edytuj

Dark Edytuj

  • Postać – Dr Eggman
  • Cel – Wyeliminuj roboty GUN!
Ranga Wymagania
Ranga A 3

30,000
Ranga B 3

28,000
Ranga C 3

20,000
Ranga D 3

10,000
Ranga E 3

<10,000

Normal Edytuj

  • Cel – Znajdź Szmaragd Chaosu!
Ranga Wymagania
Ranga A 3

23,000
Ranga B 3

20,000
Ranga C 3

15,000
Ranga D 3

10,000
Ranga E 3

<10,000

Hero Edytuj

  • Postać – Tails
  • Cel – Zbierz 400 pierścieni!
Ranga Wymagania
Ranga A 3

26,000
Ranga B 3

22,000
Ranga C 3

16,000
Ranga D 3

10,000
Ranga E 3

<10,000

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Circus Park

Ciekawostki Edytuj

  • Poziom ten jest znany ze swojego wprowadzenia, w którym Shadow wypowiada słowa Where's that damn fourth Chaos Emerald.