FANDOM

Cudzy1 A Chicken type Badnik last seen defending "WING FORTRESS ZONE" in "Sonic 2". They will stand in Sonic and his friends' way, deployed everywhere within the incredibly enormous "Sky Fortress" as fixed batteries. Cudzy2
Opis z oficjalnej strony Sonic the Hedgehog 4: Episode II

Clucker (コケッコー Kokekko?) – badnik pojawiający się w serii Sonic the Hedgehog, począwszy od gry Sonic the Hedgehog 2. Jest on biało-czerwonym robotem przypominającym kurczaka. Obsługuje wieżyczki i działka obronne, głównie w powietrznych fortecach Doktora Eggmana.

Opis Edytuj

Clucker to robot o wyglądzie kurczaka. Cluckery zajmują pozycję w działkach i wieżyczkach obronnych. Wychodzą z nich, kiedy zbliża się gracz. Cluckery strzelają pociskami przypominającymi jaja. Można je zniszczyć skacząc im na głowy.

Historia Edytuj

Sonic the Hedgehog 2 Edytuj

Clucker sprite
Clucker po raz pierwszy pojawił się w Sonic the Hedgehog 2 na poziomie Wing Fortress Zone.

Sonic Pocket Adventure Edytuj

Clucker PA sprite

Cluckery powracają na poziomie Aerobase Zone. Strzelają teraz znacznie szybciej i występują w większych grupach.

Sonic the Hedgehog 4: Episode II Edytuj

Clucker Sonic 4

Clucker w Sonic 4

Cluckery pojawiają się na poziomie Sky Fortress Zone. Otrzymały tutaj lekką zmianę wyglądu.

Sonic Lost World Edytuj

Cluckery pojawiają się we wszystkich wersjach gry Sonic Lost World, ponownie ze zmienionym wyglądem. Tym razem jest bardziej uproszczony i przypomina ich wersję z Sonic the Hedgehog 2. Cluckery pojawiają się w większości aktów poziomów Tropical Coast, Silent Forest i Lava Mountain. Ich działka rozmieszczone są w różnych miejscach, nie tylko na metalowych powierzchniach. Cluckery występują tutaj rzadziej pojedynczo, za to bardzo często atakują w grupach. Cluckery pozostają ukryte w swoich działach, dopóki nie zbliży się do nich gracz. Roboty wyłonią się wtedy z nich i zaczną strzelać seriami białych, migających na czerwono pocisków w kształcie jaj. Wariant ten jest niezniszczalny, jednak na poziomie Tropical Coast można wykorzystać toczące się owoce, głównie ananasy, aby zmiażdżyły Cluckery.

Clucker Lost World 2

Clucker obsługujący robota

Niektóre Cluckery jeżdżą w wagonikach z działami, z których strzelają w gracza pociskami. Pojawia się to na poziomach poziomach z szynami - pierwsza zona Silent Forest i druga zona Lava Mountain. Można je łatwo zniszczyć Homing Attackiem. Na poziomach rozgrywających się w jaskiniach, na przykład w trzeciej zonie Silent Forest Cluckery obsługują dwunożne roboty. Z jednej strony robot posiada kolczasty spód, a z drugiej kokpit z którego strzela Clucker. Robot będzie zmieniał swoje położenie, przyczepiając się do sufitu albo podłogi, aby zablokować graczowi wyjście z jaskini. Aby przejść obok robota gracz musi ustawić go w taki sposób, aby Clucker znajdował się na wierzchu. Następnie można łatwo zniszczyć robota wykonując Homing Attack.

Sonic Mania Edytuj

Clucker pojawia się na poziomie Flying Battery Zone. Funkcjonuje tak samo jak w Sonic the Hedgehog 2.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki