Fandom

Sonic Wiki

Clucker

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Clucker (コケッコー Kokekko?) – badnik pojawiający się w serii Sonic the Hedgehog, począwszy od gry Sonic the Hedgehog 2. Jest on biało-czerwonym robotem przypominającym kurczaka. Obsługuje wieżyczki i działka obronne, głównie w powietrznych fortecach Doktora Eggmana.

Opis Edytuj

Sonic the Hedgehog 2 Edytuj

Clucker sprite.png
Clucker po raz pierwszy pojawił się w Sonic the Hedgehog 2 na poziomie Wing Fortress Zone. Cluckery ukrywają się wewnątrz działek obronnych na poziomie, dopóki gracz do nich nie podejdzie. Kiedy zbliży się do nich postać, Cluckery wyłonią się z działa i zaczną strzelać przed siebie obracającymi się, pociskami w kształcie jaj, którymi mogą zadać graczowi obrażenia. Pojawiają się zazwyczaj pojedynczo, ale można ich również spotkać w parach. Cluckera można łatwo zniszczyć skacząc mu na głowę.

Sonic Pocket Adventure Edytuj

Clucker PA sprite.png

Cluckery powracają na poziomie Aerobase Zone. Zachowują się tak samo jak w poprzedniej grze, ukrywając się wewnątrz swoich działek. Jeśli gracz się do nich zbliży, wyłonią się i zaczną strzelać pociskami w kształcie jaj. Robią to jednak znacznie szybciej i występują w większych grupach.

Sonic the Hedgehog 4: Episode II Edytuj

Clucker Sonic 4.png

Clucker w Sonic 4

Cluckery pojawiają się na poziomie Sky Fortress Zone. Otrzymały tutaj lekką zmianę wyglądu, ale nadal obsługują wieżyczki, z których wyłaniają się kiedy zbliży się do nich gracz. Cluckery zajmują tutaj również inne pozycje, na przykład na latających w powietrzu platformach. Wystrzeliwują szare pociski, zamiast białych w kształcie jaj. Mogą występować nawet w czteroosobowych grupach.

Sonic Lost World Edytuj

Cluckery pojawiają się we wszystkich wersjach gry Sonic Lost World, ponownie ze zmienionym wyglądem. Tym razem jest bardziej uproszczony i przypomina ich wersję z Sonic the Hedgehog 2. Cluckery pojawiają się w większości aktów poziomów Tropical Coast, Silent Forest i Lava Mountain. Ich działka rozmieszczone są w różnych miejscach, nie tylko na metalowych powierzchniach. Cluckery występują tutaj rzadziej pojedynczo, za to bardzo często atakują w grupach.

Clucker Lost World 2.png

Clucker obsługujący robota

Cluckery pozostają ukryte w swoich działach, dopóki nie zbliży się do nich gracz. Roboty wyłonią się wtedy z nich i zaczną strzelać seriami białych, migających na czerwono pocisków w kształcie jaj. Wariant ten jest niezniszczalny, jednak na poziomie Tropical Coast można wykorzystać toczące się owoce, głównie ananasy, aby zmiażdżyły Cluckery.

Czasami roboty jeżdżą w wagonikach z działami, z których strzelają w gracza pociskami. Pojawia się to na poziomach poziomach z szynami - pierwszy Zone Silent Forest i drugi Zone Lava Mountain. Można je łatwo zniszczyć Homing Attackiem.

W poziomach rozgrywających się w jaskiniach, na przykład w trzecim Zonie Silent Forest. Jaskinie mają kształt tuby, a Cluckery siedzą w niektórych jej korytarzach, obsługując roboty przypominające pająki. Jeśli gracz spróbuje je obejść, to Cluckery w pająkach automatycznie dostosują swoje położenie, aby zablokować graczowi przejście. Przez cały czas będą również strzelać przed siebie serię pocisków, które jednak łatwo uniknąć. Można je łatwo zniszczyć Homing Attackiem.  

ved
Sonic the Hedgehog 4
ved
Sonic Lost World

Więcej w Fandom

Losowa wiki