Fandom

Sonic Wiki

Cluckoid

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Cluckoid (ケッコー Kekko ?)badnik pojawiający w grach Sonic & Knuckles, Sonic the Hedgehog 3 & Knuckles, oraz Sonic Lost World. Jest robotem przypominającym kurę.

Opis Edytuj

Sonic & Knuckles Edytuj

Cluckoid-sprite.png
Cluckoid zadebiutował w grze Sonic & Knuckles w drugim akcie Mushroom Hill Zone. Robot jest podczepiony do grzędy, której nigdy nie opuszcza.

Można go spotkać niedaleko rożnych przeszkód takich jak kolce. Czasami blokują też przejście do ukrytych pomieszczeń i muszą być zniszczone aby wejść do środka. Jego główny atak to mocne dmuchanie. Kiedy gracz się do niego zbliży, Cluckoid nabierze powietrza i po chwili zacznie dmuchać przed siebie, odpychając gracza do tyłu. Można go zniszczyć skacząc mu na głowę, zanim wykona dmuchnięcie.

Sonic Lost World Edytuj

Cluckoidy powracają w Sonic Lost World, z lekko zmienionym wyglądem. Można je spotkać w drugim Zonie Tropical Coast, oraz w drugim Zonie Frozen Factory.

Podobnie jak w poprzedniej grze, kiedy Cluckoid zobaczy gracza, nabierze powietrza i po chwili zacznie dmuchać przed siebie, próbując zepchnąć postać. Często pojawiają się na krawędziach tras, lub na środku niewielkich aren, gdzie łatwo mogą zepchnąć gracza. Cluckoidy nie mogą się obracać, a zniszczyć można je atakując z tyłu, lub kiedy nie dmuchają.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Kekko to japońska onomatopeja dla gdakania.
  • Cluckoidy to jedyne badniki z Mushroom Hill Zone, które nie pojawiają się w remake'u tego poziomu w Sonic Generations na Nintendo 3DS. Co ciekawe, nie można ich spotkać również w drugim akcie (jesienny las), gdzie normalnie się pojawiały.
ved
Sonic Lost World

Więcej w Fandom

Losowa wiki