Fandom

Sonic Wiki

Coconuts

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Coconuts (アイアイ Aiai?) – badnik pojawiający się w serii Sonic the Hedgehog, począwszy od gry Sonic the Hedgehog 2. Jest robotem przypominającym małpę.

Opis Edytuj

Sonic the Hedgehog 2 Edytuj

Coconuts sprite.png
Coconuts po raz pierwszy pojawił się w Sonic the Hedgehog 2 na poziomie Emerald Hill Zone. Jest tutaj czerwono-szarą małpą. Coconuts siedzi na swojej palmie i chodzi po niej w górę i w dół. Co jakiś czas zrzuca na ziemię kokosy, którymi może zadać obrażenia graczowi. Można go łatwo zniszczyć każdym ciosem, o ile się go dosięgnie.

Sonic Blast Edytuj

Coconuts blast sprite.png

Coconuts powraca w Sonic Blast na poziomie Green Hill Zone. Są tutaj nieco mniejsze, ale wyglądają identycznie i zachowują się tak samo jak w poprzedniej grze, siedząc na palmach i zrzucając na gracza kokosy.

Sonic Pocket Adventure Edytuj

Coconuts PA sprite.png

Coconuts pojawiają się na poziomie Neo South Island Zone, i wyglądają identycznie jak w poprzednich grach. Są to czerwone małpy, siedzące na palmach z których zrzucają swoje kokosy na wrogów.

Sonic Lost World Edytuj

Coconuts otrzymał tutaj lekką zmianę wyglądu. Jest teraz brązową małpą. Pojawia się tylko w czwartym Zonie poziomu Tropical Coast. Coconuts siedzi na swojej palmie i zrzuca z niej kokosy. Gracz może unikać kokosów, albo odbijać je za pomocą Flying Kicka. Odbite kokosy wrócą do małpy i zadadzą jej cios. Po otrzymaniu 3 ciosów od kokosa, małpa spadnie ze swojego drzewa i zostanie zniszczona.

W innych mediach Edytuj

Coconuts 3.png

Coconuts w AoStH

Adventures of Sonic the Hedgehog Edytuj

Osobny artykuł: Coconuts (Adventures of Sonic the Hedgehog)

Coconuts jest jednym z głównych antagonistów i asystentów Doktora Robotnika, choć nie pojawia się tak często jak Scratch czy Grounder. Coconuts został zdegradowany do poziomu dozorcy w siedzibie doktora. Wściekły z powodu swojej niskiej pozycji zamierza złapać jeża Sonica i otrzymać za to awans.

Galeria Edytuj

ved
Sonic Lost World

Więcej w Fandom

Losowa wiki