FANDOM

Coconuts (アイアイ Aiai?) – badnik pojawiający się w serii Sonic the Hedgehog, począwszy od gry Sonic the Hedgehog 2. Jest robotem przypominającym małpę.

Opis Edytuj

Coconuts jest czerwonym robotem-małpą. Badnik przyczepia się do drzew, zwykle wspinając się po nich w górę i w dół. Coconuts atakuje gracza zrzucając w dół swoje kokosy.

Historia Edytuj

Sonic the Hedgehog 2 Edytuj

Coconuts sprite.png
Coconuts po raz pierwszy pojawił się w Sonic the Hedgehog 2 na poziomie Emerald Hill Zone.

Sonic Blast Edytuj

Coconuts blast sprite.png

Coconuts powraca w Sonic Blast na poziomie Green Hill Zone. Jest tu nieco mniejszy niż w Sonic the Hedgehog 2.

Sonic Pocket Adventure Edytuj

Coconuts PA sprite.png

Coconuts pojawiają się na poziomie Neo South Island Zone.

Sonic Lost World Edytuj

Coconuts otrzymał tutaj lekką zmianę wyglądu. Jest teraz brązową małpą. Pojawia się tylko w czwartej zonie poziomu Tropical Coast. Coconuts siedzi na swojej palmie i zrzuca z niej kokosy. Gracz może unikać kokosów, albo odbijać je za pomocą Flying Kicka. Odbite kokosy wrócą do małpy i uderzą ją. Po otrzymaniu 3 uderzeń od kokosa, małpa spadnie ze swojego drzewa i zostanie zniszczona.

W innych grach Edytuj

Coconuts Lego.png

Coconuts w LEGO Dimensions

LEGO Dimensions Edytuj

Coconuts pojawia się w LEGO Dimensions na poziomach Green Hill Zone i Emerald Coast. Zachowuje się podobnie jak w poprzednich grach, siedząc na plamie i zrzucając na gracza bomby.

W innych mediach Edytuj

Coconuts 3.png

Coconuts w AoStH

Adventures of Sonic the Hedgehog Edytuj

Osobny artykuł: Coconuts (Adventures of Sonic the Hedgehog)

Coconuts jest jednym z głównych antagonistów i asystentów Doktora Robotnika, choć nie pojawia się tak często jak Scratch czy Grounder. Coconuts został zdegradowany do poziomu dozorcy w siedzibie doktora. Wściekły z powodu swojej niskiej pozycji zamierza złapać jeża Sonica i otrzymać za to awans.

Galeria Edytuj

</div></div>

ved
Sonic Lost World

Więcej z Fandomu

Losowa wiki