FANDOM

Collection Room – pomieszczenie pojawiające się w White Space w grze Sonic Generations. Można tutaj przejrzeć odblokowaną zawartość z gry.

Opis Edytuj

Pomieszczenie znajdujące się na lewym krańcu White Space. Prowadzą do niego białe drzwi. Pokój posiada czerwoną kolorystykę i białe meble: telewizor, krzesła, obrazy, gramofon i szafkę. Można tutaj odblokować zawartość z gry:

  • Filmy – przerywniki z gry. Można je odblokować wraz z postępem fabuły.
  • Muzyka – muzyka z różnych gier z serii. Można ją odblokować za czerwone pierścienie, albo zbierając nuty z dzwonów z bram misji.
  • Artwork – szkice koncepcyjne i artworki z tej gry, oraz z wielu innych. Można je odblokować za czerwone pierścienie i nuty.
  • Biografie postaci – biografie postaci z gry, wraz z ich modelami. Zdobywa się je za ratowanie przyjaciół Sonica, albo pokonywanie rywali/bossów.

Jeśli gracz przytrzyma przycisk Back (Xbox 360), lub Select (PS3), zostanie przeniesiony do ukrytego Statue Room.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Door Into Summer
Gallery

Ciekawostki Edytuj

  • Muzyka z Collection Room to remiks utworu o nazwie Door Into Summer z Knuckles' Chaotix. Natomiast muzyka grana podczas przeglądania galerii do remiks muzyki z wyboru zapisu z Sonic the Hedgehog 3.