Sonic Advance
Cosmic Angel Zone

Następny poziom >>

Cosmic Angel Zone (コズミックエンジェルゾーン Kozumikkuenjeruzōn?) – siódmy poziom w grze Sonic Advance. Właściwie jest to drugi akt szóstego poziomu - Egg Rocket.

Opis Edytuj

Cosmic Angel Zone rozgrywa się wewnątrz stacji kosmicznej Doktora Eggmana. Podobnie jak na poprzednim poziomie, można tutaj znaleźć taśmociągi, ruchome metalowe platformy i strome przejścia. Częściej zdarzają się tutaj zmiany przyciągania, które występują głównie na dolnych częściach poziomu. Nowe są tu natomiast kwadratowe mechaniczne platformy i działa, które wystrzeliwują gracza z dużą szybkością. Postać wystrzelona przez takie działo zostanie przetransportowana po specjalnej trasie do kolejnej armaty, znajdującej się w innej części poziomu. Unikalne są tutaj również niebieskie lampki, które unoszą lekko w górę postać, jeśli ta jest w pobliżu.

Boss Edytuj

Osobny artykuł: Egg Snake

Pod koniec poziomu gracz walczy z bossem - Egg Snake. Walka toczy się na arenie utworzonej z giętkich metalowych kul. Egg Snake przesuwa się w prawo i w lewo, strzelając pociskami. Kiedy jest odwrócony kolcami do góry, nie można go uderzyć. Należy zeskoczyć na arenę i wygiąć ją, aby boss przewrócił się kokpitem do góry. Wtedy można w niego wskoczyć. Z każdym kolejnym otrzymanym ciosem Egg Snake będzie wykonywał dwa szybkie przesunięcia w prawo i w lewo.

Badniki Edytuj

Nazwa Sprite
Oct
Oct sprite
Mirror
Mirror sprite
Mogu
Mogu sprite

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Cosmic Angel Zone

Galeria Edytuj

[?
]