Fandom

Sonic Wiki

Cosmic Wall

2636stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Share

<< Poprzedni poziom

Sonic Adventure 2
Cosmic Wall

Następny poziom >>

Cosmic Wall – trzynasty poziom w Dark Story w grach Sonic Adventure 2 i Sonic Adventure 2: Battle. Grywalną postacią jest Doktor Eggman.

Historia Edytuj

Doktor Eggman odbiera sygnały od dwóch Szmaragdów Chaosu z Kosmicznej Kolonii ARK i dowiaduje się, że Sonic i Tails próbują podłożyć fałszywy szmaragd do Eclipse Cannon. Doktor rusza w kosmos, aby zdobyć od nich prawdziwy szmaragd, zostawiając Shadowa w swojej bazie, na wypadek gdyby był mu później potrzebny.

Opis Edytuj

Cosmic Wall obejmuje zewnętrzną część Kosmicznej Kolonii ARK. Gracz porusza się tutaj w przestrzeni kosmicznej po metalowych platformach. Latanie na tym poziomie pozwala wznosić się na bardzo wysokie odległości. Niektóre platformy są zablokowane przez klocki w kształcie piramid i mogą być zniszczone. Gracz wspina się również w górę kolonii, przeskakując liczne, szerokie, metalowe ściany.

Charakterystyczne są tutaj platformy transportujące gracza po specjalnych trasach na drugą stronę poziomu. Przy drugim takim zjeździe, gracz będzie jechał przez metalowy tunel. W tym tunelu, Eggman będzie ścigany przez wielki świder, który może zostać zniszczony po otrzymaniu kilku strzałów. Jeśli świder przeżyje, zrani gracza po tym jak będzie on wyskakiwał z platformy. Po wyskoczeniu, gracz dotrze do Goal Ringa.

Poziom zawiera ulepszenie: Protective Armor. Jest przykryte metalowymi klatkami, znajdującymi się na platformie za pierwszą metalową ścianą.

Misje Edytuj

Misja 1 Edytuj

  • Cel: Znajdź i stań do walki z intruzami!
  • A-Rank: 53 000 punktów (Dreamcast), 80 000 (Game Cube)

Misja 2 Edytuj

  • Cel: Zbierz 100 pierścieni!
  • A-Rank: 1:30

Misja 3 Edytuj

  • Cel: Odnajdź zagubionego Chao!
  • A-Rank: 1:30

Misja 4 Edytuj

  • Cel: Dotrzyj do celu w mniej niż 8 minut!

Misja 5 Edytuj

  • Cel: Ukończ tryb Hard Mode
  • A-Rank: 50 000 (Dreamcast), 100 000 (Game Cube)

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Soarin' Over the Space

Galeria Edytuj

ved
Sonic Adventure 2

Więcej w Fandom

Losowa wiki