Fandom

Sonic Wiki

Crazy Gadget

2650stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

<< Poprzedni poziom

Sonic Adventure 2
Crazy Gadget

Następny poziom >>

Crazy Gadget – piętnasty poziom w Hero Story w grach Sonic Adventure 2 i Sonic Adventure 2: Battle. Grywalną postacią jest Sonic the Hedgehog.

Historia Edytuj

Sonic próbuje podłożyć podrobiony Szmaragd Chaosu do Eclipse Cannon, lecz otrzymuje wiadomość, że Eggman wziął Amy jako zakładniczkę. Niebieski jeż postanawia ruszyć z pomocą.

Opis Edytuj

Crazy Gadget obejmuje wewnętrzną część Kosmicznej Kolonii ARK. Gracz przemierza tutaj korytarze kolonii, emanujące zielenią, poprzedzielane rozsuwanymi drzwiami. Niektóre drzwi nie działają i blokują niektóre alternatywne trasy. Gracz może również zjeżdżać na wystających z sufitu poręczach. Sonic może zmieniać przyciąganie grawitacyjne na poziomie, za pomocą specjalnych przycisków. Mogą zmieniać kierunek przyciągania tak, że gracz będzie poruszał się po ścianach lub suficie. Ma to wpływ na obiekty takie jak skrzynie, lecz na nie działa na przeciwników. Co niektórzy wrogowie będą cały czas zwisali z sufitu. Gracz musi być szczególnie ostrożny, aby nie wpaść do bezdennych przepaści, złożonych z zielonej substancji.

Końcówka poziomu obejmuje pokój, znajdujący się na zewnątrz kolonii, składający się z różnokolorowych platform. Gracz będzie tutaj nieustannie zmieniał grawitację, aby poruszać się po platformach. Należy trzymać się blisko platform, aby nie wylądować w przestrzeni kosmicznej.

Znajduje się tutaj ulepszenie: Flame Ring, pozwalające graczowi niszczyć metalowe skrzynie.

Misje Edytuj

Misja 1 Edytuj

  • Cel: Pośpiesz się i znajdź Eggmana!
  • A-Rank: 17 000 punktów

Misja 2 Edytuj

  • Cel: Zbierz 100 pierścieni!
  • A-Rank: 3:00

Misja 3 Edytuj

  • Cel: Odnajdź zagubionego Chao!
  • A-Rank: 5:00

Chao znajduje się naprzeciwko czerwonej platformy, pod koniec poziomu.

Misja 4 Edytuj

  • Cel: Dotrzyj do celu w mniej niż 5 minut!
  • A-Rank: 16 000 punktów

Misja 5 Edytuj

  • Cel: Ukończ tryb Hard Mode
  • A-Rank: 15 000 punktów

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Unstable World

Galeria Edytuj

ved
Sonic Adventure 2

Więcej w Fandom

Losowa wiki