FANDOM

Cudzy1 Conquer the Sky! Cudzy2
'Sonic Lost World - Colors Trailer
Crimson Eagle (クリムゾンイーグル? dosł. Karmazynowy Orzeł) – transformacja jeża Sonica pojawiająca się w grze Sonic Lost World. Jest to Moc Koloru zasilana przez Karmazynowego Wispa i jego energię Hyper-go-on. W tej formie, Sonic zamienia się w orła i może latać przez określony czas.

Opis

Wygląd

Sonic jako Crimson Eagle zamienia się w powiększoną wersję swojej głowy, całą w karmazynowym kolorze. Uszy Sonica chowają się za głowę, kolce wydłużają się tworząc skrzydła i ogon, a nos zamienia się w krótki, zaostrzony dziób. Ponadto oczy Sonica zostają pozbawione tęczówek i zmieniają kolor na jasnożółty. Skrzydła Sonica posiadają po 3 różowe pióra.

Umiejętność

Sonic jako Crimson Eagle może wykorzystać swoje skrzydła do lotu oraz szybowania przez określony okres czasu. Ponadto może zbierać pobliskie pierścienie w sposób podobny do Light Speed Dashu.

Podstawową wadą Crimson Eagle, jest krótki czas trwania mocy. Jedyną opcją, aby go wydłużyć jest zebranie większej ilości Karmazynowych Wispów.

Rozgrywka

Crimson Eagle może być użyte jedynie, gdy Sonic jest w posiadaniu Karmazynowego Wispa. Zamiana w Crimson Eagle spowoduje, że belka energii zacznie się zmniejszać, a gdy się całkowicie wyczerpie - Sonic wraca do normalnej formy. Kiedy gracz jest w obszarze, w którym nie można użyć tej mocy, Crimson Eagle przechodzi automatycznie w stan uśpienia. Gdy Crimson Eagle dotknie ziemi lub uderzy w ścianie, moc się automatycznie wyłącza, przez co Sonic wraca do swojej pierwotnej postaci.

Galeria

</div></div>

Ciekawostki

  • Crimson Eagle to jedyna Moc Koloru oparta na zwierzęciu.
  • Crimson Eagle ma podobne zdolności co Green Hover.