Fandom

Sonic Wiki

Crush 40

2640stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Crush 40.png

Członkowie zespołu: Johnny Gioeli (po lewej) i Jun Senoue (po prawej)

Crush 40 (Sons of Angels) – japońsko-amerykański zespół rockowy, który najbardziej znany jest z wykonywania piosenek do gier z serii Sonic the Hedgehog.

Historia Edytuj

Jun Senoue, przyszły gitarzysta zespołu, został wynajęty przez firmę Sega do skomponowania muzyki do gry Sonic the Hedgehog 3. Później tworzył muzykę do innych gier Segi, w tym do Sonic 3D Blast. Wkrótce, razem z wokalistą Johnnym Gioelim, nagrał piosenkę Open Your Heart, wykorzystaną później jako główny temat muzyczny Sonic Adventure (zespół znany był wówczas pod nazwą Sons of Angels).

W dalszej karierze, do zespołu dołączyli: Katsuji i Takeshi Taneda, grający odpowiednio na perkusji i gitarze basowej. Wspólnie nagrali wiele piosenek: Live and Learn do Sonic Adventure 2, Sonic Heroes i What I'm Made Of... do Sonic Heroes, oraz I Am... All of Me i Never Turn Back do Shadow the Hedgehog. W dwóch ostatnich piosenkach, Katsuji Taneda zastępował Toru Kawamura.

Do gry Sonic the Hedgehog (2006), zespół nagrał swoje wersje piosenek: His World i All Hail Shadow. Pierwszą piosenkę zaśpiewał Zebrahead, natomiast drugą Magna-Fi. Użyczyli również wokalów w piosence Seven Rings in Hand z gry Sonic and the Secret Rings. Do gry Sonic and the Black Knight nagrali kilka piosenek: Knight of the Wind, przewodni temat Live Life, Through the Fire, Fight the Knight. Do innych piosenek zespołu należą remiksy: Free z Sonic Free Riders, oraz Sonic Boom, remiks tematu przewodniego północnoamerykańskiej wersji Sonic CD, powstały we współpracy z Alexem Makhloufem.

Skład zespołu Edytuj

Obecni członkowie Edytuj

Dawni członkowie Edytuj

Piosenki zespołu powiązane z serią Sonic the Hedgehog Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Ulubioną piosenką Juna i Johnny'ego do wykonywania jest What I'm Made Of...
  • W jednym z wywiadów, Johnny Gioeli, wokalista zespołu, wyjaśnił skąd pochodzi nazwa zespołu Crush 40. Piosenkarz stwierdził, że nigdy nie chciałby osiągnąć wieku 40 lat. Człon Crush odnosi się do chęci zmiażdżenia (ang. Crush) podanego wieku, oraz do faktu, że wokalista lubi napój Crush soda.

Więcej w Fandom

Losowa wiki