FANDOM

Cudzy1.png Change forms with a Cyan Wisp for the super-fast Laser form! Cudzy2.png
Miles "Tails" Prower
Cyan Laser (シアン・レーザー Shian rēzā?, pol. Cyjanowy Laser) – transformacja jeża Sonica pojawiająca się po raz pierwszy w grze Sonic Colors. Jest to Moc Koloru zasilana przez Cyjanowego Wispa i jego energię Hyper-go-on. W tej formie Sonic zamienia się w cyjanowy laser.

Opis Edytuj

Wygląd Edytuj

Sonic jako Cyan Laser zamienia w cyjanową, większą wersję swojej głowy. Prawdziwe rysy twarzy jeża znikają, a jedyne co pozostaje to oczy i uszy. Oczy zmieniają kolor na żółty i zostają pozbawione tęczówek, a uszy zmniejszają się i zmieniają kolor na cyjanowy.

Umiejętność Edytuj

Sonic jako Cyan Laser zyskuje zdolności prawdziwego lasera, takie jak latanie z ogromną prędkością oraz bezproblemowe niszczenie wrogów. Cyan Laser potrafi również być przekierowywanym i odbijanym od różnych kryształów i powierzchni lustrzanych. Ponadto potrafi przebijać się przez ziemię i inne materiały, wchodząc w specjalny Kabel optyczny. Jedyną wadą Cyan Laser jest krótki czas trwania jego energii Hyper-go-on. Twa on tylko kilka sekund, a jedynym sposobem na wydłużenie go jest zebranie większej ilości Cyjanowych Wispów.

Rozgrywka Edytuj

Cyan Laser może zostać użyty jedynie dzięki energii Hyper-go-on, a więc Sonic musi być w posiadaniu Cyjanowego Wispa. Kiedy Sonic już zamieni się Cyan Laser, Belka Wispów zacznie się automatycznie zmniejszać, aż się wyczerpie. Wtedy Sonic powróci do swojej prawdziwej postaci.
Colors Cyan Laser.jpg

Cyan Laser w Sonic Colors (Wii)

Aby uruchomić Cyan Laser należy wstrząsnąć Wii Remote lub nacisnąć dany przycisk, w zależności od kontrolera i wersji gry. Kiedy moc już się uruchomi, gracz musi wybrać kierunek, którym podąży Cyan Laser, i którego potem nie da się już zmienić. Następnie laser będzie się odbijał lub niszczył przeszkody na swojej drodze, aż jego moc się wyczerpie. Wszyscy wrogowie, którzy staną na drodze Cyan Laser zostaną natychmiast zniszczeni. Dotyczy to nawet tych, których nie można zniszczyć w postaci Sonica. Kiedy jednak laser w czasie lotu natrafi na jakąś ścianę, bądź sufit, zostanie natychmiast przekierowany odbiciem, zgodnie z prawami fizyki. Cyan Laser potrafi również wchodzić do środka różnych materiałów i budowli, poprzez wycelowanie go w specjalny Kabel optyczny.

W innych mediach Edytuj

Archie Comics Edytuj

Archie Comic-Cyjanowy Laser.jpg

Cyan Laser w Archie Comics

Cyan Laser zaliczył krótki występ w Archie Comics. Pojawił się w adaptacji Sonic Colors w numerze dwieście dziewiętnastym.

W komiksie, Cyjanowy Wisp, wraz z kilkoma innymi Wispami, byli ścigani przez Orbota, Cubota i Egg Pawn. Cyjanowy Wisp uratował wtedy Sonica, wchodząc w niego i zamieniając go w Cyan Laser. Dzięki temu, Sonic zniszczył Egg Pawn, a następnie wystraszył Orbota i Curbota, którzy natychmiast uciekli. Następnie dołączają do nich Tails, Yacker oraz kilka innych Wispów, a jeż decyduje się uratować ich rasę i pokonać Doktora Eggmana.

Galeria Edytuj

Szkice koncepcyjne Edytuj

Artwork Edytuj

Zrzuty ekranu Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Cyan Laser jest pierwszą Mocą Koloru, odkrytą przez Sonica, nie licząc Boostu, Białych Wispów.
  • Cyan Laser może zostać użyty przeciwko bossom.
  • We wszystkich grach, w których wystąpił Cyan Laser, zawsze towarzyszy mu ten sam soundtrack.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki